Înapoi

Cum depun cererea de despăgubire pentru telefonul asigurat

 

Dacă telefonul s-a defectat și reparația poate fi acoperită de condițiile de asigurare, trebuie să depui o cerere de despăgubire către compania de asigurare. Pentru despăgubire, ai nevoie de următoarele documente:

 

  1. Cererea de despăgubire
  2. Copia buletinului de identitate
  3. Bonul sau factura de plată dispozitiv și talonul de garanție pe care este indicat modelul și codul dispozitivului etc., în original sau o copie
  4. Originalul sau copia poliței de asigurare
  5. Alte documente după caz, dacă vi le solicită compania de asigurări

 

În caz de accident sau furt, sună la compania de asigurări la numărul 022 101094, între orele 9:00-18:00, de luni până vineri. Apoi, vino la oricare magazin Orange pentru a depune cererea de despăgubire și pentru a lăsa telefonul deteriorat. Dacă este vorba despre furt, trebuie să raportezi incidentul și la poliție. Notificarea în caz de accident sau furt trebuie făcută în maxim 4 zile lucrătoare de la producerea evenimentului asigurat.

 

Cât durează procesul de despăgubire?

Asiguratorul își asumă obligația de a răspunde la orice reclamație în decurs de 30 zile calendaristice de la data recepționării ei. Cu toate acestea, unele procese pot dura mai mult, fie din cauza cerințelor suplimentare, fie a lipsei inventarului sau a pieselor necesare.

 


Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar.

 

Te-a ajutat acest raspuns?