Cum procedez dacă modemul este conectat prin cablu USB, dar nu este detectat de calculator
Dacă modemul nu este detectat de calculator vom parcurge următorii paşi:
- Apăsăm butonul de conectare de pe modem ca să ne asigurăm că este conectat;
- Conectăm modemul în alt port USB (de dorit ca portul să fie de culoare neagră) sau încercăm un alt cablu USB. Dacă cu un alt cablu sau în alt port - funcţionează, eroarea este depistată;
- Dacă avem WiFi la calculator, încercăm să ne conectăm prin WiFi (fie de la calculator, fie de la alt dispozitiv – smartphone, tabletă, laptop);
Dacă prin WiFi reuşeşte conectarea, dar prin cablu - nu, va fi necesar de verificat calculatorul la un centru de reparaţii pentru computere. Dacă nici reţeaua WiFi nu poate fi găsită, vino într-un magazin Orange, cu modemul, buletinul de identitate şi certificatul de garanţie, pentru verificare, şi la necesitate - predarea modemului în reparaţie.