Cum procedez dacă modemul este conectat prin cablu USB, dar nu este detectat de calculator

      Dacă modemul nu este detectat de calculator vom parcurge următorii paşi:

  1. apăsăm butonul de conectare de pe modem ca să ne asigurăm că el este conectat;
  2. conectăm modemul în alt port USB (de dorit să fie de culoare neagră portul) sau încercăm un alt cablu USB. Dacă cu alt cablu sau în alt port funcţionează – am depistat dificultatea;
  3. dacă avem WiFi la calculator, încercăm să ne conectăm prin WiFi (fie de la calculator, fie de la alt dispozitiv – smartphone, tabletă, laptop);

      Dacă prin WiFi reuşeşte conectarea, dar prin cablu nu – va fi necesar de verificat calculatorul la un centru de reparaţii pentru computere. Dacă nu este găsim nici reţeaua WiFi, apropiaţi-vă la orice magazin Orange cu modemul, buletinul de identitate şi certificatul de garanţie ca să fie verificat şi, la necesitate, predat în reparaţie modemul.

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop