Dacă butonul "Connect" este inactiv

  • verificati in aplicatia Orange Internet indicatorul de drivere

    1. daca indicatorul este verde , iar indicatorul de la cartela SIM este rosu - atunci asigurativa ca cartela SIM a fost introdusa corect in modem si ca ea functioneaza. Pentru a verifica daca cartela functioneaza introduceti SIM-ul in telefon si verificati daca apare reteaua. In cazul in care cartela nu functioneaza va fi necesar sa faceti schimb de SIM la unul din magazinele Orange. Lista magazinelor o gasiti aici.
    2. daca indicatorul este rosu - atunci urmati pasii de mai jos:
      • tastati click dreapta pe My Computer->Manage, apoi Device Manager. Gasiti optiunea Modems. Daca in fata modemului ZTE este indicat simbolul X sau o sajeata in jos, atunci tastati click dreapta pe denumirea modemului si alegeti Enable

      • deschideti My Computer,apoi tastati click dreapta pe Orange Interne si alegeti Ejec

  • reinstalati programul Orange Internet

Pentru detalii aditionale sunati - 777,de la un numar Orange sau 022 977777 de la un alt operator.

 
Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop