Dacă butonul "Connect" este inactiv.

Dacă butonul CONNECT nu funcţionează:

  • Verifică indicatorul de drivere în aplicaţia Orange Internet:
  1. Dacă indicatorul din aplicaţie este verde , iar indicatorul cartelei SIM este rosu , asigură-te că cartela SIM a fost introdusă corect în modem şi - funcţionează. Pentru a verifica dacă cartela funcţionează, introdu SIM-ul în telefon şi verifică dacă apare reţeaua. În cazul când cartela nu funcţionează, va fi necesar să faci schimb de SIM într-unul din magazinele Orange.

  1. Dacă indicatorul este roşu - urmează paşii de mai jos:
  • faci click de dreapta pe My Computer>>Manage>>Device Manager. Găseşti opţiunea Modems. Dacă în faţa modemului ZTE este indicat simbolul X sau o sageată in jos , tastează click de dreapta pe denumirea modemului si alege Enable.
  • Deschide My Computer, tastează click de dreapta pe Orange Internet şi alege Eject.
  • Reinstalează programul Orange Internet.


Pentru detalii adiţionale, apelează 777 de pe un număr Orange, sau 022 977777 de pe oricare altul.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop