Dacă butonul "Connect" este inactiv

Dacă butonul CONNECT nu funcţionează:

  • Verifică indicatorul de drivere în aplicaţia Orange Internet:

  1. Dacă indicatorul din aplicaţie este verde , iar indicatorul cartelei SIM este rosu , asigură-te că cartela SIM a fost introdusă corect în modem şi - funcţionează. Pentru a verifica dacă cartela funcţionează, introdu SIM-ul în telefon şi verifică dacă apare reţeaua. În cazul când cartela nu funcţionează, va fi necesar să faci schimb de SIM într-unul din magazinele Orange.
  2. Dacă indicatorul este roşu - urmează paşii de mai jos:
  • faci click de dreapta pe My Computer>>Manage>>Device Manager. Găseşti opţiunea Modems. Dacă în faţa modemului ZTE este indicat simbolul X sau o sageată in jos , tastează click de dreapta pe denumirea modemului si alege Enable.

  • deschide My Computer, tastează click de dreapta pe Orange Internet şi alege Eject;

  • reinstalează programul Orange Internet.

Pentru detalii adiţionale, apelează 777 de pe un număr Orange, sau 022 977777 de pe oricare altul.

 
Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop