Dacă butonul "Connect" este inactiv.
Dacă butonul CONNECT nu funcţionează:
- Verifică indicatorul de drivere în aplicaţia Orange Internet:
- Dacă indicatorul din aplicaţie este verde
, iar indicatorul cartelei SIM este rosu
, asigură-te că cartela SIM a fost introdusă corect în modem şi - funcţionează. Pentru a verifica dacă cartela funcţionează, introdu SIM-ul în telefon şi verifică dacă apare reţeaua. În cazul când cartela nu funcţionează, va fi necesar să faci schimb de SIM într-unul din magazinele Orange.
- Dacă indicatorul este roşu
- urmează paşii de mai jos:
- faci click de dreapta pe My Computer>>Manage>>Device Manager. Găseşti opţiunea Modems. Dacă în faţa modemului ZTE este indicat simbolul X sau o sageată in jos , tastează click de dreapta pe denumirea modemului si alege Enable.
- Deschide My Computer, tastează click de dreapta pe Orange Internet şi alege Eject.
- Reinstalează programul Orange Internet.
Pentru detalii adiţionale, apelează 777 de pe un număr Orange, sau 022 977777 de pe oricare altul.