Dacă este necesar să faci o pauză de câteva luni în utilizarea serviciilor Internet Acum, cere suspendarea temporară a abonamentului lunar, înghețarea plății lunare.
Serviciul de suspendare se oferă pentru maxim 12 luni.
Preţul serviciului este de 120 lei, o singură plată, indiferent de durata suspendării.
Din momentul conectarii la abonament, poţi cere suspendarea temporară după 3 perioade de facturare, luni complete:
Dacă ai cumpărat un dispozitiv la preţ promoțional, un modem sau o tabletă, şi doreşti suspendare temporară, o poţi cere:
- Pentru 1-6 luni – după achitarea a 3 facturi lunare, complete, de la procurarea dispozitivului.
- Pentru 7-12 luni – după achitarea a 12 facturi lunare, complete, de la procurarea dispozitivului.
Dacă numărul Internet Acum a fost suspendat 12 luni neîntrerupt, poţi cere următoarea suspendare după achitarea unei facture lunare complete.
Cum soliciţi Suspendarea temporară sau Reconectarea abonamentului lunar?
Alege una dintre posibilități:
-
Trimite cerere, scrisă de mână, la adresa de e-mail orange@orange.md. Semnează cererea precum ai semnat în buletin, fotografiaz-o sau scaneaz-o, împreună cu copia actului de identitate și expediază-le.
-
Vino să depui cererea de Suspendare sau reconectare într-un magazin Orange, având cu sine un act de identitate: Buletinul de identitate, paşaportul moldovenesc sau permisul de conducere MD.
-
Apelează Serviciul Clienți 777 de pe un număr Orange sau 0 22 977777 de pe orice alt număr sau +373 22 977 777 dacă te afli peste hotare.
-
Scrie-ne pe Chat >> Discută cu Djingo >> Transfer către consultant, dacă nu îți reușește să ne contactezi pe o altă cale.
La necesitate, poţi reconecta serviciile înainte de termenul programat.
Vezi secţiunea orange.md_ajutor_internet-acum unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile Internet Acum.
Vezi:
Ghidul utilizatorului Internet Acum.
Preţuri şi tarife Internet Acum.