Dacă am pierdut cartela SIM Internet Acum cu abonament lunar?
Dacă pierzi cartela SIM sau nu o poți utiliza din cauza unui defect, abonamentul lunar continuă să se includă.
În acest caz, alege să faci următoarele:
1. Să apelezi Serviciul Clienți 777 de pe un număr Orange sau 0 22 977777 de pe orice alt număr, pentru a bloca utilizarea cartelei SIM de către persoane străine.
Blocarea SIM-lui, în caz de furt, pierdere sau defectare, nu opreşte includerea plăţii lunare pentru abonament.
2. Să restabilești cartela SIM.
Pentru a restabili cartela SIM, vino într-unul din magazinele Orange, având cu sine un act de identitate valabil: Buletinul de identitate, paşaportul moldovenesc sau permisul de conducere.
sau:
3. Să suspendezi pentru câteva luni includerea abonamentului lunar, până reușești să restabilești cartela SIM și să reutilizezi serviciile Internet Acum.
Restabilirea cartelei SIM este gratuită dacă:
- O prezinţi la magazin ca fiind defectă.
Ai cartelă SIM de format vechi şi o schimbi pe - SIM format nou.
Se achită 20 lei pentru restabilirea SIM:
- Dacă ai pierdut cartela SIM.
- Dacă ai blocat codul PIN/PUK definitiv.
Vezi:
Ghidul utilizatorului Internet Acum.
Preţuri şi tarife Internet Acum.
Vezi secţiunea orange.md_ajutor_internet-acum unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile Internet Acum.