Dacă dispozitivul tău este conectat la Wi-Fi, însă Internetul nu funcționează, urmează pașii de mai jos:
- Verifică introducerea cartelei SIM. Asigură-te că SIM-ul este introdus corect în modem.
- Verifică ora și data dispozitivului. Dacă acestea nu sunt setate corect, ajustează-le, apoi restartează browserul (închide și redeschide pagina).
- Repornește echipamentele. Restartează modemul și dispozitivul tău, apoi încearcă din nou să accesezi o pagină web (de exemplu, www.youtube.com).
- Testează cu un alt browser. Încearcă să deschizi o pagină Internet folosind un alt browser (ex: Chrome, Firefox, Edge).
- Testează cu un alt dispozitiv. Conectează un alt telefon, laptop sau tabletă la Wi-Fi-ul Internet Acum. Astfel, poți verifica dacă problema este legată de dispozitivul tău sau de modem.
Dacă dificultatea persistă, contactează Serviciul Suport Clienți pentru asistență tehnică.
Vezi secţiunea orange ajutor internet-acum unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile Internet Acum.
