Dacă viteza de navigare de pe modemul portabil este mică, efectuează următoarele verificări:
- Verifică traficul disponibil. Accesează My Orange și verifică dacă mai ai trafic inclus. Dacă traficul s-a consumat, viteza poate fi limitată automat.
*Dacă traficul a fost consumat, activează opțiuni Internet Acum. - Verifică acoperirea rețelei și viteza. Dacă semnalul este bun, testează viteza de navigare:
- Accesează speedtest.net sau nperf.com.
- Efectuează 3 teste consecutive pentru o medie corectă.
- Viteza maximă disponibilă în funcție de rețea. Pentru 4G este între 3 și 300 Mbps, iar pentru 3G este între 1 și 42 Mbps.
*Consultă harta de acoperire Orange pentru a vedea zona ta de semnal. - Verifică aplicațiile și dispozitivul. Încearcă să accesezi mai multe aplicații, pagini web sau canale pentru a vedea dacă problema persistă.
- Contactează Serviciul Suport Clienți. Dacă media vitezei măsurate este mai mică de 1/3 Mbps, contactează Serviciul Suport Clienți pentru asistență tehnică.
Vezi secţiunea orange ajutor internet-acum unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile Internet Acum.
