Dacă butonul Connect din aplicația Internet Acum este inactiv.

Dacă butonul CONNECT din aplicația Orange Internet Acum nu funcţionează, verifică indicatorul de drivere din aplicaţia Orange Internet (vezi imaginea de mai jos).

 

Dacă indicatorul din aplicaţie luminează verde iar indicatorul cartelei SIM este rosu , cauza poate fi defectul cartelei SIM Internet Acum. Asigură-te că cartela SIM funcţionează și a fost introdusă corect în modem. Pentru a verifica dacă cartela funcţionează, introdu SIM-ul într-un telefon mobil şi verifică dacă apare reţeaua. În cazul când cartela nu funcţionează, va fi necesar să faci schimb de SIM într-unul din magazinele Orange.


Dacă indicatorul de drivere este roşu

urmează paşii de mai jos:

  1. Apasă click de dreapta pe My Computer >> Manage >> Device Manager.

  2. Găseşte opţiunea Modems. Dacă în faţa modemului ZTE, așa cum este indicat în imaginea de mai jos, este indicat simbolul X sau o sageată in jos , apasă click de dreapta pe numele modemului si alege 'Enable':

Deschide My Computer și tastează click de dreapta pe aplicația Orange Internet, apoi alege 'Eject'.

 

 

 

Reinstalează aplicația Orange Internet.


Pentru detalii adiţionale apelează Serviciul Clienți 777 de pe un număr Orange sau

022 977777 de pe oricare altul.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop
Întregul univers
My Orange în mâna ta
Administrează-ți numerele
mobile online, rapid și intuitiv
Descarcă aplicația