Suspendarea Temporară este serviciul prin care poți întrerupe utilizarea numărului Internet Acum Orange pentru o perioadă definită (1-12 luni), păstrându-ți numărul și vechimea în rețea, fără a plăti taxa lunară de abonament.
Cum suspend sau prelungesc suspendarea numărului mobil
- Prin My Orange. Accesează My Orange web.
- Prin chat cu Djingo (asistent virtual). Selectează Transfer către consultant pentru a discuta cu un operator online
- Prin e-mail. Trimite o cerere scrisă de mână + copia buletinului la orange@orange.md
- Prin apel la Serviciul Clienți
Reconectarea serviciilor
Aceasta poate avea loc:
- Automat – la expirarea perioadei de suspendare temporară, în ziua facturării.
- Manual – reconectare înainte de termen. Reconectarea înainte de termen o poţi efectua prin modalităţile, descrise mai sus.
Informații importante despre suspendare
- Suspendarea se aplică din data de facturare. Dacă te răzgândeşti până la data de facturare, poţi anula programarea prin modalităţile descrise mai sus.
- Dacă ai dispozitiv achiziționat în rate, suspendarea e posibilă doar după achitarea ratelor.
- Poți reconecta serviciile oricând, înainte de expirarea perioadei stabilite.
- Pentru acces rapid la informațiile contului oriunde te-ai afla, creează-ți un Cont Orange înainte de a pleca din țară:
- accesează pagina web sso.orange.md și creează un cont
- completează adresa de e-mail și setează o parolă de securitate
- după activare, vei putea accesa contul tău din orice colț al lumii.
Vezi costul serviciului în lista de prețuri.
Vezi secţiunea orange ajutor internet-acum unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile Internet Acum sau pagina dedicată Suspendare Temporară.
