Înapoi

Cum activez și setez manual internetul mobil pe iOS, iPhone

Nu ai acces la internet mobil pe iPhone? Aici găsești pașii esențiali pentru activare rapidă și setare manuală a punctului de acces (APN) Orange.

  1. Verifică dacă ai acces la internet mobil
    • Asigură-te că ai trafic inclus, opțiuni internet active sau resurse suficiente în cont.
      Verifică prin: My OrangeDjingo >Starea contului sau prin codul scurt  *133# de la telefon.
    • Activează serviciul internet: apelează  *130#sau 130 gratuit.
      Persoanele juridice o pot face și din aplicația
      My Orange > Opțiuni și Servicii >> Internet mobil, sau cu ajutorul lui Djingo > Serviciul Internet Mobil.
  2. Verifică dacă este selectată cartela SIM corectă (pentru dual SIM). Mergi la Setări > Conexiune celulară > Date celulare și selectează SIM-ul Orange pentru internet.
  3. Activează datele mobile  și testează conexiunea.  Deschide YouTube sau altă pagină web.

Dacă nu funcționează:

  1. Verifică accesul aplicațiilor la internet: Setări > Conexiune celulară.
    Derulează lista și asigură-te că toate aplicațiile importante sunt activate (culoare verde).
  2. Configurează manual APN:
    • mergi la: Setări > Conexiune celulară > Rețea de date celulare
    • completează câmpul APN cu: wap.orange.md sau iphone.orange.md
  3. Repornește telefonul după salvarea setărilor

Asigură-te că ai opțiuni de internet active sau trafic inclus în abonament pentru a evita costuri suplimentare.


Pentru alte întrebări legate de serviciul internet mobil, consultă secțiunea orange ajutor internet-pe-telefon-mobil.

Te-a ajutat acest raspuns?
Alege canalul tău preferat
și Djingo îți răspunde.
Telegram
Close
Întreabă-l pe Djingo