Nu ai acces la internet mobil pe iPhone? Aici găsești pașii esențiali pentru activare rapidă și setare manuală a punctului de acces (APN) Orange.
- Verifică dacă ai acces la internet mobil
- Asigură-te că ai trafic inclus, opțiuni internet active sau resurse suficiente în cont.
Verifică prin: My Orange, Djingo >Starea contului sau prin codul scurt *133# de la telefon. - Activează serviciul internet: apelează *130#sau 130 gratuit.
Persoanele juridice o pot face și din aplicația My Orange > Opțiuni și Servicii >> Internet mobil, sau cu ajutorul lui Djingo > Serviciul Internet Mobil.
- Asigură-te că ai trafic inclus, opțiuni internet active sau resurse suficiente în cont.
- Verifică dacă este selectată cartela SIM corectă (pentru dual SIM). Mergi la Setări > Conexiune celulară > Date celulare și selectează SIM-ul Orange pentru internet.
- Activează datele mobile
și testează conexiunea. Deschide YouTube sau altă pagină web.
Dacă nu funcționează:
- Verifică accesul aplicațiilor la internet: Setări > Conexiune celulară.
Derulează lista și asigură-te că toate aplicațiile importante sunt activate (culoare verde). - Configurează manual APN:
- mergi la: Setări > Conexiune celulară > Rețea de date celulare
- completează câmpul APN cu: wap.orange.md sau iphone.orange.md
- Repornește telefonul după salvarea setărilor
Asigură-te că ai opțiuni de internet active sau trafic inclus în abonament pentru a evita costuri suplimentare.
Pentru alte întrebări legate de serviciul internet mobil, consultă secțiunea orange ajutor internet-pe-telefon-mobil.
