Ce fac dacă dispozitivul nu se conectează la reţeaua WIFI?

Pentru situaţiile când nu ai acces la Internet:


  1. Verifică dacă WiFi-ul este pornit pe dispozitivul tău.
  2. Vezi dacă alte dispozitive au acces la Internet.
  1. Verifică dacă modemul internet funcționează, adică, dacă beculețele: POWER, Online și Wireless luminează verde.

  2. Dacă modemul funcţionează, însă doar beculețul Wireless nu luminează verde, apasă butonul WPS situat pe una din muchiile modemului, in decurs la 3-5 secunde, şi verifică dacă beculețul Wireless de pe modem a început a lumina.

  3. Deschide apoi lista cu WiFi-iuri disponibile şi selectează WiFi-ul tău.

  4. Verifică repetat accesul la internet. Dacă legătura internet lipseşte în continuare, verifică pe pagina internet https://my.orange.md dacă ai achitat factura lunară.

  5. Dacă factura este achitată, restartează modemul de la butonul ON_OFF, din spatele lui, sau de la priză, pentru 30 de secunde.


  1. Pe dispozitiv, deschide lista cu WiFi-iuri disponibile şi selectează WiFi-ul tău, după care, selectează: "Șterge reţeaua WiFi".
  2. Conectează-te din nou la rețeaua ta WiFi şi verifică accesul la Internet.

  1. Verifică accesul la Internet prin cablu UTP (Ethernet) . Dacă nu ai acest gen de cablu și nu poți face verificarea, mergi la setările WiFi ale calculatorului:

    • Setări >> Reţea şi Internet >> WiFi >> bifează "On" pentru a activa accesul la WiFi.

  2. Dacă, în lista cu rețele WiFi, nu găseşti reţeaua ta de internet, alege și verifică un alt WiFi prezent în listă, pentru a te convinge că dificultatea nu este legată de calculatorul pe care lucrezi.
  3. Restartează modem-ul internet de pe butonul ON_OFF din spatele lui sau restartează modemul de la priză, pentru 30 de secunde, şi verifică încă odată dacă ai conexiune internet.

Dacă aceste acţiuni nu au soluţionat dificultatea, apelează-ne la serviciul clienţi 777 de pe un numar Orange sau

022 977777 de pe oricare alt număr de telefon.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop