Ce fac dacă dispozitivul nu se conectează la reţeaua WIFI?
Pentru situaţiile când nu ai acces la Internet:
- Verifică dacă WiFi-ul este pornit pe dispozitivul tău.
- Vezi dacă alte dispozitive au acces la Internet.
-
Verifică dacă modemul internet funcționează, adică, dacă beculețele: POWER, Online și Wireless luminează verde.
-
Dacă modemul funcţionează, însă doar beculețul Wireless nu luminează verde, apasă butonul WPS
situat pe una din muchiile modemului, in decurs la 3-5 secunde, şi verifică dacă beculețul Wireless de pe modem a început a lumina.
-
Deschide apoi lista cu WiFi-iuri disponibile şi selectează WiFi-ul tău.
-
Verifică repetat accesul la internet. Dacă legătura internet lipseşte în continuare, verifică pe pagina internet https://my.orange.md dacă ai achitat factura lunară.
-
Dacă factura este achitată, restartează modemul de la butonul ON_OFF, din spatele lui, sau de la priză, pentru 30 de secunde.
- Pe dispozitiv, deschide lista cu WiFi-iuri disponibile şi selectează WiFi-ul tău, după care, selectează: "Șterge reţeaua WiFi".
- Conectează-te din nou la rețeaua ta WiFi şi verifică accesul la Internet.
-
Verifică accesul la Internet prin cablu UTP (Ethernet)
. Dacă nu ai acest gen de cablu și nu poți face verificarea, mergi la setările WiFi ale calculatorului:
-
Setări >> Reţea şi Internet >> WiFi >> bifează "On" pentru a activa accesul la WiFi.
-
- Dacă, în lista cu rețele WiFi, nu găseşti reţeaua ta de internet, alege și verifică un alt WiFi prezent în listă, pentru a te convinge că dificultatea nu este legată de calculatorul pe care lucrezi.
- Restartează modem-ul internet de pe butonul ON_OFF din spatele lui sau restartează modemul de la priză, pentru 30 de secunde, şi verifică încă odată dacă ai conexiune internet.
Dacă aceste acţiuni nu au soluţionat dificultatea, apelează-ne la serviciul clienţi 777 de pe un numar Orange sau
022 977777 de pe oricare alt număr de telefon.