Ce fac dacă lipseşte reţeaua WiFi?

Dacă nu găseşti denumirea reţelei Wi/Fi pe dispozitivele tale, urmează paşii de mai jos:

  1.  Verifică dacă becuşorul "Power" pe modem luminează verde. Dacă nu luminează verde, verifică cablul de alimentare să fie conectat bine la priză şi la modem, şi să nu fie defect.

  2.  Apoi, verifică dacă becuşorul Wireless (WLAN) de pe modem luminează verde.

Dacă nu luminează verde, apasă butonul WPS  situat pe una din muchiile modemului timp de 3-5 secunde până becuşorul "Wireless" începe să lumineze verde.

  3.  Caută numele reţelei WiFi pe dispozitivul tău.


Dacă aceste acţiuni nu au ajutat, contactează-ne la 777 de pe numărul tău Orange, sau 022977777 de pe orice alt număr.

Important: Apelează-ne când eşti acasăpentru a verifica cu consultantul echipamentul deţinut.


Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-si-tv-acasa unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop