Ce fac dacă modemul pentru internet fix nu se porneşte?

Dacă modemul este conectat la priză dar indicatorii LED nu luminează, verifică:

  1.  Dacă modemul este conectat de la butonul On/Off. Butonul de conectare - se află pe panoul din spate al modemului wireless aşa cum este arătat în imaginea de mai jos:

  2.  Dacă cablul de alimentare este conectat bine la priză, la modem - şi nu este defectat.

  3.  Dacă modemul funcţionează în altă priză, şi invers, dacă în priza utilizată de modem - funcţionează alte dispozitive.

  4.  După pornirea modemului de la butonul On/Off, verifică dacă este aprins becuşorul "Power" , de pe partea din faţă a modemului:


Pentru ajutor contactează Serviciul Suport Clienţi la numărul 777 de pe mobilul tău Orange, sau 022977777 de la orice alt număr.

Important: Apelează-ne când eşti acasă  pentru a verifica cu consultantul echipamentul deţinut.


Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-si-tv-acasa unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop