Nu am acces la Internet fix sau am o conexiune cu întreruperi

  Dacă internetul nu funcţioneză sau funcţionează cu întreruperi:

  1. Asigură-te că modemul este conectat la priza electrică şi este pornit de la butonul ON/OFF  de pe carcasa modemului.

  2. Asigură-te că toate cablurile coaxiale nu sunt deteriorate şi sunt înşurubate bine la splitter-ul coaxial şi la modem:

3. Verifică accesul la internet cu un alt browser, pentru a te asigura că dificultatea nu este cauzată de browserul pe care îl utilizezi. Dacă internetul funcţioneză corect cu un alt browser, şterge Cache şi Cookies din setările browserului prin care nu îţi reuşeşte să accesezi internetul.

4. Dacă internetul nu funcţioneză cu nici un browser, lipsa internetului poate fi cauzată de:

  • - lucrări de mentenanţă a reţelei în zona unde locuieşti 
  • - defecţiuni tehnice în zona unde locuieşti
  • - conexiunea poate fi suspendată din motive de neachitare a plăţii pentru servicii

Pentru mai multe informaţii, apelează Serviciul Clienţi la numărul 777 de pe mobilul tău Orange, sau 022977777https://www.orange.md/images/ajutor/receptor_1561447353_1561469332.png de la orice alt număr.

 

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop