Înapoi

Nu am acces la Internet fix sau conexiunea este cu întreruperi

 

Atunci când nu te poți conecta la rețeaua internet furnizată de modemul instalat în casă:

  1. Verifică dacă ai achitat abonamentul pentru servicii sau dacă nu cumva ai cerut suspendarea lor.

  2. Scoate modemul din priză pentru 30 secunde, apoi reconectează-l.

  3. Verifică dacă butonul ON/OFF sau POWER de pe modem - sunt conectat. Reconectează-le.

  4. Asigură-te că cablul coaxial este funcționabil şi este înşurubat bine la splitter şi modemul internet.

    • Modem internet fix conectat la splitter Orange

  5. Verifică și alte dispozitive mobile dacă se conectează la rețeaua internet a modemului. Conectarea unui dispozitiv la internet poate fi prin WiFi sau prin cablu LAN. Dacă nu te poți conecta la WiFi însă calculatorul, televizorul, unite prin cablu de rețea - au acces la internet, urmează pașii descriși în articolul: Ce fac dacă lipseşte reţeaua WiFi. Dacă dimpotrivă, te poți conecta la WiFi însă calculatorul, televizorul, unite prin cablu de rețea, nu au acces la internet:

    • când legătura internet lipseşte doar pe calculator, inspectează placa de reţea a PC-lui, driver-ile etc.

    • deconectează cablul LAN din portul modemului și reconectează-l într-un alt port: LAN2, LAN3 etc.

    • verifică starea cablului LAN la ambele capete, să fie funcționabile

    • verifică ca Data și Ora pe calculator, televizor, să fie indicate corect. Corectează-le dacă este nevoie.

  6. Verifică dacă cauza defecțiunii este browser-ul internet. Deschide aceeași pagină internet cu un alt browser: Mozilla Firefox, Google Chrome, Apple Safari, Edge, Opera etc. Dacă internetul funcţionează cu un alt browser, şterge Cache şi Cookies din setările browser-ului utilizat.

 

 

Dacă aceste acțiuni nu te ajută să soluționezi cazul, te rugăm să ne contactezi la Serviciul Suport Clienți. Dacă motivul apelului este conexiunea instabilă, verifică mai întâi viteza internet pe https://www.speedtest.net sau https://www.nperf.com și comunic-o consultantului. Dacă motivul apelului este lipsa totală a legăturii internet, consultantul va verifica dacă în zona unde locuieşti sunt desfășurate lucrări de mentenanţă a rețelei. Apelează-ne când ești acasă , pentru a verifica împreună cu consultantul Orange cum funcționează dispozitivele instalate în casa ta.

Vezi secţiunea orange ajutor internet-si-tv-acasa unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.

Te-a ajutat acest raspuns?