Nu am acces la Internet fix sau conexiunea este cu întreruperi

Dacă conexiunea internet lipseşte sau este cu întreruperi:

  1.  Verifică modemul internet să fie conectat la priza electrică şi pornit de pe butonul ON/OFF.

  2.  Restartează modemul de pe butonul POWER sau de la priză.

  3.  Asigură-te că cablurile coaxiale nu sunt deteriorate şi sunt înşurubate bine la splitter şi la modem:

  4.  Verifică dacă legătura internet lipseşte pe toate dispozitivele din locuinţă sau doar pe unul singur. În dependenţă de situaţie, acţionează:

  1. Dacă este prin cablu LAN (pe computatorul unit prin cablu, TV) dar lipseşte prin WIFI, întreprinde acţiunile din articolul Ce fac dacă lipseşte reţeaua WiFi?    
  2. Dacă legătura WIFI funcţionează, dar nu este internet prin cablu LAN, ex: pe computatorul conectat la internet prin cablu, atunci:
    • - verifică starea cablului LAN, conexiunea de la ambele capete PC, modem.
    • - schimbă cablul LAN în alt port din modem: LAN1, LAN2, LAN3 etc.
    • - dacă legătura internet lipseşte doar pe PC, verifică dispozitivul: placa de reţea, driver-ile etc.

  5.  Verifică accesul la internet cu un alt browser  pentru a te asigura că dificultatea nu este cauzată de browserul pe care îl utilizezi. Dacă internetul funcţioneză corect cu un alt browser, şterge Cache şi Cookies din setările browserului utilizat.

  6.  Dacă internetul nu funcţioneză cu nici un browser, lipsa internetului poate fi cauzată de:

  • - suspendarea serviciilor din cauza neachitării facturii
  • - lucrări de mentenanţă sau defecţiuni tehnice a reţelei în zona unde locuieşti 


Dacă aceste acţiuni nu au ajutat, contactează-ne la 777 de pe numărul tău Orange, sau 022977777 de pe orice alt număr. Înainte sa ne contactezi, verifică viteza internet pe https://www.speedtest.net sau https://www.nperf.com şi comunic-o cosultantului pe servicii tehnice.


Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop