Nu am acces la Internet fix sau conexiunea este cu întreruperi

Atunci când nu te poți conecta la rețeaua internet furnizată de modemul instalat în casă:

  1. Verifică dacă ai achitat abonamentul pentru servicii sau dacă nu cumva ai cerut suspendarea lor.

  2. Scoate modemul din priză pentru 30 secunde, apoi reconectează-l.

  3. Verifică dacă butonul ON/OFF sau POWER de pe modem - sunt conectat. Reconectează-le.

  4. Asigură-te că cablul coaxial este funcționabil şi este înşurubat bine la splitter şi modemul internet.

    • Modem internet fix conectat la splitter Orange

  5. Verifică și alte dispozitive mobile dacă se conectează la rețeaua internet a modemului. Conectarea unui dispozitiv la internet poate fi prin WiFi sau prin cablu LAN. Dacă nu te poți conecta la WiFi însă calculatorul, televizorul, unite prin cablu de rețea - au acces la internet, urmează pașii descriși în articolul: Ce fac dacă lipseşte reţeaua WiFi. Dacă dimpotrivă, te poți conecta la WiFi însă calculatorul, televizorul, unite prin cablu de rețea, nu au acces la internet:

    • când legătura internet lipseşte doar pe calculator, inspectează placa de reţea a PC-lui, driver-ile etc.

    • deconectează cablul LAN din portul modemului și reconectează-l într-un alt port: LAN2, LAN3 etc.

    • verifică starea cablului LAN la ambele capete, să fie funcționabile

    • verifică ca Data și Ora pe calculator, televizor, să fie indicate corect. Corectează-le dacă este nevoie.

  6. Verifică dacă cauza defecțiunii este browser-ul internet. Deschide aceeași pagină internet cu un alt browser: Mozilla Firefox, Google Chrome, Apple Safari, Edge, Opera etc. Dacă internetul funcţionează cu un alt browser, şterge Cache şi Cookies din setările browser-ului utilizat.

 

Dacă aceste acțiuni nu te ajută să restabilești legătura internet, telefonează-ne la Serviciul Clienți 777de pe un număr Orange sau 022 977777de pe orice alt număr. Dacă motivul apelului este conexiunea instabilă, verifică mai întâi viteza internet pe https://www.speedtest.net sau https://www.nperf.com și comunic-o consultantului. Dacă motivul apelului este lipsa totală a legăturii internet, consultantul va verifica dacă în zona unde locuieşti sunt desfășurate lucrări de mentenanţă a rețelei.

Vezi secţiunea orange ajutor internet-si-tv-acasa unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.

Te-a ajutat acest raspuns?