Ce fac dacă nu funcţionează una din aplicaţiile instalate pe telefon?

Dacă o aplicaţie instalată pe telefon nu funcţionează, întreprinde pe rând următoarele:


  1. Închide aplicaţia şi redeschide-o. Dacă apare aceeaşi eroare, restartează telefonul mobil şi verifică din nou.
  2. Deschide magazinul Google Play pentru Android sau App Store iPhone, AppGallery Huawei, găseşte aplicaţia şi, dacă este disponibil, selectează butonul de actualizare a ei. După actualizare, verifică dacă funcţionează.
  3. Înainte să faci următorul pas, asigură-te că ştii datele pentru relogare în aplicaţie: Login şi parola. În setările telefonului mobil, găseşte aplicaţia şi selectează "Şterge datele cache" şi "datele aplicaţiei".
      • pe Android: >> Aplicaţii >> selectează aplicaţia >> Utilizare stocare >> Şterge datele cache şi datele aplicaţiei, după care verifică dacă funcţionează.

       

      • pe iOS  >> Principal >> Stocare iPhone >> selectează aplicaţia >> Documente şi date >> Ştergeţi cache-ul aplicatiei, după care verifică aplicaţia

  4. Dezinstalează aplicaţia din setări, dar nu înainte să te asiguri că ai facut o copie de rezervă la datele din aplicaţie, de exemplu chat-ul cu prietenii Viber etc. După, șterge aplicația:
    • Android: >> Aplicaţii >> selectează aplicaţia >> Utilizare stocare >> Şterge aplicaţia.
    • iOS: >> Toate aplicaţiile >> selectează aplicaţia >> Ştergeţi programul.
  5. Reinstalează aplicaţia din magazinul Google Play pentru Android sau App Store iPhone, App Gallery Huawei.

  1. Dacă pentru funcționare, aplicația necesită conexiune internet, verifică celelalte aplicaţii, care lucrează pe bază de internet, dacă funcţionează (ex: YouTube).
  2. Verifică pe pagina oficială a aplicaţiei, sau, cu alţi utilizatori ai app, dacă sunt lucrări de mentenanţă sau pane tehnice.
  3. Vezi să fie suficient spaţiu în memoria operativă a dispozitivului pentru funcționarea aplicaţiei. Se recomandă să nu supraîncarci dispozitivul cu aplicaţii care le utilizezi rar sau deloc.
  4. Dacă defecţiunea este că nu primești notificări de la aplicație, cauza poate fi activarea funcţiei de optimizare a bateriei. Aceasta poate bloca, îngheţa aplicaţia, dacă ea nu a fost utilizată o perioadă îndelungată. Setările depind de furnizor şi caracteristicele telefonului. Dezactivează optimizarea bateriei pentru această aplicaţie din setările telefonului.
  5. Dacă aplicaţia este instalată din surse necunoscute, altele decât Google Play, App Store, AppGallery, defecţiunea ar putea avea cauze şi mai diverse. Se recomandă să instalezi aplicaţii doar din magazinul destinat telefonului tău.

 

Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-si-tv-acasa unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop