Cum schimb abonamentul pentru Internet Fix, TV Acasă?

Schimbul de abonament pentru servicii fixe se solicita de către titular, într-unul din Magazinele Orange, având cu sine un act de identitate MD valabil. Dacă doreşti doar schimbarea pachetului TV, fără internet, apelează Serviciul Clienţi 777 de pe numărul tău Orange sau 022977777 de pe orice alt număr.

Schimbul poate fi:

  • simplu - dacă doreşti doar schimbarea plăţii lunare, fără să schimbi tipul serviciilor, să adaugi un televizor, internet fix etc.

  • pe etape, complex - dacă schimbi, anulezi, adaugi alte tipuri de servicii, ca de exemplu: un TV, 2 TV-uri, Internet Fix – ceea ce necesită vizita inginerului pentru noi instalări, sau, din contra, trebuie să restitui echipamentul. Dacă schimbul de abonament necesită efectuarea unor lucrări în casa ta: adăugarea, anularea unui serviciu sau schimbarea echipamentului, va fi necesar să te prezinţi la un magazin Orange pentru a depune o cerere. În acest caz, se va programa vizita inginerului pentru efectuarea lucrărilor.

Dacă în urma schimbului de abonament, anulezi unul dintre serviciile TV sau Internet, este necesar să restitui echipamentul demontat (modemul sau decodorul, modulul CI+) într-unul din magazinele Orange.


Vezi aici abonamentele pentru servicii fixe.

Ghidul utilizatorului / Lista de prețuri (prin coaxial)

Ghidul utilizatorului / Lista de prețuri (prin fibră)


Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-si-tv-acasa unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop