Ce fac dacă calitatea sunetului, a imaginii este rea?

 1. Dacă calitatea sunetului sau a imaginii este rea, îţi recomandăm să verifici:

  • cablul care este unit la tuner şi televizor (cablul HDMI ori AV/SCART) - să nu prezinte defecte fizice vizibile. Vezi mai jos conectoarele din spatele tuner-ului:

  1. conector cablu coaxial
  2. conector HDMI
  3. conector SCART
  4. conector la sursa de alimentare
  • cablul coaxial - să fie conectat la tuner şi să fie bine fixat.

2. Dacă calitatea sunetului este rea ori lipseşte sunetul la toate posturile, atunci verifică:

  • să fie selectat regimul de sunet stereo, dacă este deja setat mono în setările televizorului.
  • dacă funcţia Mute este dezactivată pe decodorul TV, şi, pe televizor. Pentru aceasta utilizează ambele telecomenzi.
  • volumul sunetului pe decodorul TV şi pe televizor - să nu fie la minim.  Pentru aceasta utilizează ambele telecomenzi.

  Dacă calitatea imaginii este rea la un post TV, este posibil ca acesta să fie indisponibil temporar din motive tehnice.


  Pentru ajutor contactează Serviciul Suport Clienţi la numărul 777https://www.orange.md/images/ajutor/receptor_1561447353_1561469332.png de la un număr mobil Orange, sau 022977777https://www.orange.md/images/ajutor/receptor_1561447353_1561469332.png de la orice număr.

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop