Ce fac dacă imaginea TV dispare temporar, cu TV BOX?

 

Dacă Imaginea TV dispare uneori pe timp scurt, ecranul televizorului este negru, îţi recomandăm să verifici:

  1. Verifică Cablul Coaxial (1) să fie bine fixat la Decodorul TV BOX şi Splitter (sau receptorul optic).
  2. Cablul de conexiune a decodorului cu televizorul, HDMI (2) sau AV/SCART (3), să fie fixat bine la ambele capete şi să nu prezinte defecte fizice vizibile.

Vezi conectoarele din spatele decodorului:

Dacă imaginea TV dispare temporar la un singur post TV, este posibil ca acesta să fie indisponibil temporar din motive tehnice.


Dacă aceste acţiuni nu au ajutat, contactează-ne la 777 de pe numărul tău Orange, sau 022977777 de pe orice alt număr.

Important: Apelează-ne când eşti acasăpentru a verifica cu asistentul echipamentul deţinut


Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-si-tv-acasa unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop