Ce fac dacă lipsesc canale TV, cu TV BOX?

Dacă nu arată nici un canal TV, te rugăm să verifici:

  1. cablul coaxial să fie bine fixat la TV BOX (1);
  2. cablul HDMI (2a) sau AV SCART (2b)  -  să fie conectat la TV BOX, iar celălalt capăt al cablului să fie fixat bine la televizor;
  3. alimentarea să fie conectată;


2. Deconectează TV BOX apăsând pe telecomanda Orange butonul . După 5 secunde, reconectează-l tastând din nou butonul STB(roşu). Ca rezultat, LED-ul decodorului conectat - va lumina verde.


3a. Dacă LED-ul de pe interfaţa TV BOX luminează verde, alege sursa semnalului TV. Pentru aceasta, tastează pe telecomanda televizorului, butonul destinat sursei. În dependenţă de modelul televizorului, butonul poate arăta astfel:  

În fereastra deschisă pe TV, în dependenţă de cablul prin care este conectat TV BOX-ul la televizor, selectează sursa:

  • pentru conectare prin cablu HDMI - selectează   “HDMI”;
  • pentru conectare prin AV SCART (audio-video) - selecteazăAV”; 
  • dacă utilizezi CI+ (modul CAM) - selectează “Cablu” sau "TV", "DVB-C", "Live TV" etc

Dacă nu cunoşti tipul cablului conectat, alege, una cîte una, toate sursele afişate pe ecranul televizorului (HDMI, AV, Cablu etc) până cînd apare imaginea pe ecran.


3b. Dacă ledul pe TV BOX este de culoare roşie , apasă butonul STB (roşu), pe telecomanda Orange, pentru a conecta decodorul TV.


4. Dacă canalele TV lipsesc parţial, efectuiază scanarea canalelor TV. Pe telecomanda Orange, apasă butonul:

  • MENU >> Cautare automată >> OK >> parola 1234 (sau 1111) >> tastează butonul  de pe telecomandă.
  • În tabelul deschis cu mesajul “Doriţi să ştergeţi toată lista de canale?” >> selectea“DA” >> OK

Dacă aceste acţiuni nu au ajutat, contactează-ne la 777de pe numărul tău Orange, sau 022977777de pe orice alt număr.

Important:

  • Apelează-ne când eşti acasă pentru a verifica cu asistentul echipamentul deţinut;
  • Schimbă bateriile în telecomandă pe unele noi.

 

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop