Înapoi

Ce fac dacă lipseşte sunetul pentru toate canalele difuzate prin decodor TV

 

Când lipseşte sunetul pentru toate canalele TV:

  1. Dacă utilizezi 2 telecomenzi, cea a televizorului şi telecomanda Orange, apasă butonul Volum + - pe ambele telecomenzi și vezi dacă apare sunetul.

  2. Dacă utilizezi o singură telecomandă, doar telecomanda Orange, apasă pe rând butoanele:

    • apoi       și        apoi .

    • Dacă volumul sunetului nu reapare, continuă să apeși butoanele:

    •  apoi MUTE      și      apoi MUTE .
  3. Verifică cablul SCART sau HDMI care conectează TV BOX-ul la televizor. Ambele capete ale cablului trebuie să fie fixate bine la televizor și decodor. Dacă ai cablu SCART cu buton pe el, trebuie comutat în poziția OUT.

  4. Restartează TV BOX-ul. Apasă pe telecomanda Orange butonul . Decodorul se va deconecta. Peste 10 sec. apasă repetat butonul STB (de culoare roșie) pentru a reconecta decodorul TV.

  5. În cele din urmă, dacă nu apare sunetul, efectuează rescanarea canalelor. Vezi cum se face această acțiune în articolul: Actualizarea canalelor TV cu TV BOX.

 

 

Pentru alte informaţii contactează Serviciul Suport Clienţi 777 de pe un număr Orange sau  022 977777 de pe orice alt număr.

 

Vezi: Ce fac dacă lipseşte sunetul la un singur canal, difuzat prin TV BOX?

Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv acasă unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.

 

 

Te-a ajutat acest raspuns?