Ce fac dacă lipseşte sunetul pentru toate canalele difuzate prin decodor TV?

Când lipseşte sunetul pentru toate canalele TV:


 1 Dacă utilizezi 2 telecomenzi, cea a televizorului şi telecomanda Orange, apasă butonul Volum + - pe ambele telecomenzi și vezi dacă apare sunetul.


 2 Dacă utilizezi 1 singură telecomandă, doar telecomanda Orange, programată să fie universală, apasă, pe rând, butoanele:

  • apoi , și  apoi .

Dacă volumul sunetului nu s-a restabilit, în continuare, apasă:

  •  apoi MUTE , și  apoi MUTE .

 3 Verifică cablul Scart (sau HDMI) prin care este conectat decodorul TV cu televizorul. Ambele capete ale cablului trebuie să fie bine fixate.


 4 Restartează decodorul TV. Apasă pe telecomanda Orange butonul . Decodorul se va deconecta. Peste 10 sec. apasă repetat butonul pentru a reconecta decodorul TV.


 5 Efectuează autoscanarea canalelor TV. Vezi cum se face acest proces în articolul: Actualizarea canalelor TV cu TV BOX.


Pentru mai multe informaţii, contactează-ne la Serviciul Suport Clienţi 777 de pe numărul tău Orange, sau 022 977777 de pe orice alt număr.


Vezi articolul:

Ce fac dacă lipseşte sunetul la un singur canal, difuzat prin TV BOX?


Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-si-tv-acasa unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop