Ce fac dacă lipseşte sunetul TV, cu TV BOX?

Când lipseşte sunetul pentru toate canalele TV:

  1.  Dacă utilizezi 2 telecomenzi, cea a televizorului şi telecomanda Orange, apasă butonul Volum pe ambele telecomenzi.

  • Dacă însă ai setat Telecomanda universală, apasă butonul:
  1. , apoi
  2. , apoi
  • Dacă volumul nu se restabileşte, apasă:
  1.  apoi MUTE ,
  2.  apoi MUTE .

  2.  Verifică cablul conectat din decodor la televizor: cablul Scart sau HDMI. Ambele capete ale cablului trebuie să fie bine fixate.

  3.  Restartează decodorul: apasă pe telecomanda Orange butonul . TV BOX-ul se va deconecta. Peste 10 sec. apasă repetat butonul STB (roşu) pentru a reconecta decodorul TV.

  4.  Efectuiază “autoscanarea” canalelor TV. Vezi cum se face aici.


Dacă aceste acţiuni nu au ajutat, contactează-ne la 777 de pe numărul tău Orange, sau 02297777 de pe orice alt număr.


Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-si-tv-acasa unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop