Înapoi

Ce fac dacă nu lucrează televiziunea difuzată prin TV Box HD

Dacă nu arată nici un canal TV sau pe ecranul televizorului scrie “Lipsă semnal”, întreprinde următoarele:

 

  1. Verifică cablul coaxial să fie bine fixat la TV BOX (1).

  2. Verifică cablul HDMI (2) sau AV SCART (3) - să fie conectat la decodor, iar celălalt capăt al cablului să fie fixat bine la televizor.

  3. Sursa de alimentare trebuie să fie conectată la decodor (4) și priză:

  4. Deconectează pentru 5 secunde decodorul TV apăsând pe telecomanda Orange butonul . Reconectează-l tastând din nou butonul STB (roşu). Fiind conectat, culoarea becușorului de pe TB BOX se va schimba din roșu - în verde.

  5. Când LED-ul de pe interfaţa TV BOX luminează verde, alege sursa semnalului TV. Pentru aceasta, tastează pe telecomanda televizorului butonul destinat sursei. În dependenţă de modelul televizorului, butonul sursă poate arăta astfel:

În fereastra deschisă pe televizor, în dependenţă de cablul prin care este conectat decodorul la televizor, selectează sursa:

Dacă este conectat prin cablu HDMI - selectează HDMI.

Dacă este conectat prin lipsă semnal televiziune OrangeAV SCART (audio-video) - selectează AV.

Dacă ai instalat card CI+ (CAM) - selectează Cablu sau TV, DVB-C, Live TV etc.

Dacă nu cunoşti tipul cablului conectat, alege una câte una toate sursele afişate pe ecranul televizorului: HDMI, AV, Cablu etc. până cînd apare imaginea TV.

 

 

Dacă aceste acţiuni nu au ajutat, contactează-ne la 777 de pe numărul tău Orange sau 022 977777 de pe orice alt număr.

Apelează-ne când eşti acasă pentru a verifica cu consultantul dispozitivele instalate în casă .

Schimbă la timp bateriile vechi ale telecomanzii pe altele noi.

 

Vezi secţiunea orange  ajutor  internet și tv acasă unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile de internet fix și televiziune.

Te-a ajutat acest raspuns?