Ce fac dacă nu se schimbă volumul, lipseşte sunetul TV cu TV BOX?

Dacă lipseşte sunetul când vizionezi un program TV, efectuiază următoarele:

  1.  Când utilizezi 2 telecomenzi, telecomanda televizorului şi telecomanda Orange, apasă butonul '+' pe ambele telecomenzi  pentru a dezactiva opţiunea MUTE.


  2.  Dacă ai setat telecomanda Orange Universală:

  1. Apasă butonul  , apoi . Pe ecran trebuie să apară indicatorul volum
  2. Apasă apoi butonul  (negru) şi Pe ecran trebuie să apară indicatorul volum

Dacă nu apare indicatorul volum, sunetul lipsind în continuare:

  1. apasă butonul apoi MUTE
  2. apasă butonul apoi MUTE  


Dacă aceste acţiuni nu au ajutat, contactează-ne la 777de pe numărul tău Orange, sau 022977777de pe orice alt număr.


Important:

  • Apelează-ne când eşti acasăpentru a verifica cu asistentul echipamentul deţinut;
  • Schimbă bateriile în telecomandă pe unele noi.

 Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-si-tv-acasa unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop