Ce fac dacă nu se schimbă volumul, lipseşte sunetul cu decodor TV?
Dacă lipseşte sunetul când vizionezi un program TV, efectuează următoarele:
-
Când utilizezi 2 telecomenzi,
telecomanda televizorului şi telecomanda Orange, apasă butonul +
pe ambele telecomenzi pentru a dezactiva opţiunea MUTE.
-
Când utilizezi 1 telecomandă, doar telecomanda Orange, programată să fie universală, apasă, pe rând, butoanele:
apoi +
. Pe ecran trebuie să apară indicatorul volum.
- Apasă apoi
şi '+' de pe
. Pe ecran trebuie să apară indicatorul volum.
Dacă nu apare indicatorul volum, sunetul lipsind în continuare:
- apasă butonul
apoi - MUTE
,
și din nou - MUTE
.
Dacă aceste acţiuni nu au ajutat, contactează-ne la 777 de pe numărul tău Orange, sau 022 977777 de pe orice alt număr.
Important:
- Apelează-ne când eşti acasă . Este important ca, în cadrul convorbirii cu asistentul Orange, să verificăm cum funcționează dispozitivele instalate în casă.
- Schimbă bateriile în telecomandă pe unele noi.
Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-si-tv-acasa unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.