Ce fac dacă nu se schimbă volumul, lipseşte sunetul cu decodor TV?

Dacă lipseşte sunetul când vizionezi un program TV, efectuează următoarele:


  1. Când utilizezi 2 telecomenzi, telecomanda televizorului şi telecomanda Orange, apasă butonul + pe ambele telecomenzi pentru a dezactiva opţiunea MUTE.

  2. Când utilizezi 1 telecomandă, doar telecomanda Orange, programată să fie universală, apasă, pe rând, butoanele:


  • apoi + . Pe ecran trebuie să apară indicatorul volum.
  • Apasă apoi   şi '+' de pe . Pe ecran trebuie să apară indicatorul volum.

 

Dacă nu apare indicatorul volum, sunetul lipsind în continuare:

  • apasă butonul apoi - MUTE
  • și din nou - MUTE .


Dacă aceste acţiuni nu au ajutat, contactează-ne la 777 de pe numărul tău Orange, sau 022 977777 de pe orice alt număr.


Important:

  1. Apelează-ne când eşti acasă . Este important ca, în cadrul convorbirii cu asistentul Orange, să verificăm cum funcționează dispozitivele instalate în casă.
  2. Schimbă bateriile în telecomandă pe unele noi.

Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-si-tv-acasa unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop