Ce fac daca serviciul de televiziune nu lucreaza cu TV Box HD?

Dacă nu arată nici un canal TV sau pe ecranul televizorului scrie “Lipsă semnal”, întreprinde următoarele:

1. Verifică cablul coaxial să fie bine fixat  la TV BOX (1).


2. Verifică cablul HDMI  (2a) sau AV SCART (2b)  -  să fie conectat la TV BOX, iar celălalt  capăt  al cablului să fie fixat bine la televizor.


3. Deconectează TV Box HD apăsând, pe telecomanda Orange, butonul . După 5 secunde, reconectează TV BOX–ul tastând din nou STB (roşu). Pe decodorul conectat LED-ul va lumina verde.

4. Dacă LED-ul de pe interfaţa TV BOX luminează verde, alege sursa semnalului TV. Pentru aceasta, tastează pe telecomanda televizorului, butonul destinat sursei. În dependenţă de modelul televizorului, butonul poate arăta astfel:  

În fereastra deschisă pe TV, în dependenţă de cablul prin care este conectat TV BOX-ul la televizor, selectează sursa:

  • pentru conectare prin cablu HDMI - selectează   “HDMI”;
  • pentru conectare prin AV SCART (audio-video) - selecteazăAV”; 
  • dacă utilizezi CI+ (modul CAM) - selectează “Cablu” sau "TV", "DVB-C", "Live TV" etc

Dacă nu cunoşti tipul cablului conectat, alege, una cîte una, toate sursele afişate pe ecranul televizorului (HDMI, AV, Cablu etc) până cînd apare imaginea pe ecran.

5. Dacă ledul pe TV BOX este de culoare roşie , apasă butonul , pe telecomanda Orange, pentru a conecta decodorul TV.


Dacă aceste acţiuni nu au ajutat, contactează-ne la 777de pe numărul tău Orange, sau 022977777de pe orice alt număr.

Important:

  • Apelează-ne când eşti acasă pentru a verifica cu asistentul echipamentul deţinut;
  • Schimbă bateriile în telecomandă pe unele noi.

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop