Ce fac dacă nu lucrează televiziunea difuzată prin TV Box HD?

Dacă nu arată nici un canal TV sau pe ecranul televizorului scrie “Lipsă semnal”, întreprinde următoarele:


  1 Verifică cablul coaxial să fie bine fixat la TV BOX (1).


  2 Verifică cablul HDMI (2) sau AV SCART (3) - să fie conectat la TV BOX, iar celălalt capăt al cablului să fie fixat bine la televizor.


  3 Deconectează TV Box HD apăsând, pe telecomanda Orange, butonul STB (roşu). După 5 secunde, reconectează TV BOX–ul tastând din nou STB (roşu). Pe TV Box-ul conectat LED-ul va lumina verde.


  4a.  Dacă ledul pe TV BOX este de culoare roşie , apasă butonul STB (roşu), pe telecomanda Orange, pentru a conecta TV Box-ul. Led-ul va trece din culoarea roșie în verde.


  4b Dacă LED-ul de pe interfaţa TV BOX luminează verde , alege sursa semnalului TV. Pentru aceasta, tastează pe telecomanda televizorului, butonul destinat sursei. În dependenţă de modelul televizorului, butonul poate arăta astfel:

În fereastra deschisă pe TV, în dependenţă de cablul prin care este conectat TV BOX-ul la televizor, selectează sursa:

  • pentru conectare prin cablu HDMI - selectează “HDMI”;
  • pentru conectare prin AV SCART (audio-video) - selectează “AV”; 
  • dacă utilizezi CI+ (modul CAM) - selectează “Cablu” sau TV"", "DVB-C", "Live TV" etc

Dacă nu cunoşti tipul cablului conectat, alege, una cîte una, toate sursele afişate pe ecranul televizorului (HDMI, AV, Cablu etc) până cînd apare imaginea pe ecran.


Dacă aceste acţiuni nu au ajutat, contactează-ne la 777 de pe numărul tău Orange, sau 022 977777 de pe orice alt număr.

Important:

  • Apelează-ne când eşti acasă  pentru a verifica cu asistentul echipamentul deţinut.
  • Schimbă bateriile în telecomandă pe unele noi.

Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-si-tv-acasa unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop