Ce fac dacă sunetul nu este sincronizat cu imaginea, cu TV BOX?

Dacă sunetul întârzie, nu coincide cu imaginea difuzată, vezi următoarele:

  1. Verifică dacă pentru alte canale TV este la fel. Dacă problema este pe un singur canal, se poate datora unor motive tehnice personalizate.
  2. Dacă neconcordanţa este pe mai multe canale TV, restartează decodorul HD BOX de la priză, pentru 15 sec.

Dacă aceste acţiuni nu au ajutat, contactează-ne la 777 de pe numărul tău Orange, sau 022 977777 de pe orice alt număr.


Important:

  1. Apelează-ne când eşti acasă . Este important ca, în cadrul convorbirii cu asistentul Orange, să verificăm cum funcționează dispozitivele instalate în casă.
  2. Schimbă bateriile în telecomandă pe unele noi.

Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-si-tv-acasa unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop