Ce fac dacă lipsesc canale TV, cu modulul CI+?

Dacă nu arată nici un canal TV, ecranul televizorului este albastru sau afişează mesajul  “Lipsă semnal”, “Semnal demodulat”, urmează paşii:

1. Verifică culoarea LED-ului pe CI+ (cartela în TV) – să lumineze verde . Dacă LED-ul luminează roşu , deconectează televizorul pentru câteva secunde. Reconectează-l şi vezi dacă modulul CAM s-a reconectat, luminând verde.

2. Verifică cablul coaxial să fie conectat, fixat bine la televizor.

3. Asigură-te că Led-ul de pe modulul CAM luminează verde şi parcurge paşii pentru alegerea Sursei semnalului TV. Pentru aceasta, tastează pe telecomanda televizorului, butonul destinat sursei. În dependenţă de modelul televizorului, butonul poate arăta astfel:

În lista deschisă pe TV selectează sursa: “Cablu” sau "TV", "DVB-C", "Live TV" etc

Dacă nu găseşti sursa de imagine, cum e indicat  mai sus, alege, una cîte una, toate sursele afişate pe ecranul televizorului (HDMI, AV, Cablu etc) până cînd apare imaginea unui canal TV.

4. Dacă canalele TV lipsesc parţial, efectuiază rescanarea canalelor TV. Urmează paşii din articolul Actualizarea canalelor TV pe CI+“.

NOTĂ: Pentru televizoarele Samsung, la sfârşitul acestor acţiuni, selectează pe telecomandă canalul 55 pentru a verifica dacă ai rezolvat dificultatea cu lipsa canalelor.


Dacă aceste acţiuni nu au ajutat, contactează-ne la 777de pe numărul tău Orange, sau 022977777de pe orice alt număr.

Important:

  • Apelează-ne când eşti acasă pentru a verifica cu asistentul echipamentul deţinut;
  • Schimbă bateriile în telecomandă pe unele noi.
Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop