Ce fac dacă lipsesc canale TV difuzate prin cartela CAM?

Dacă nu arată nici un canal TV, ecranul televizorului este albastru sau afişează mesajul 'lipsă semnal', 'semnal demodulat', urmează paşii:


  1 Verifică culoarea becușorului de pe cartela CI+, introdusă în portul TV, să lumineze în culoarea verde. Dacă becușorul luminează în culoarea roșie, deconectează televizorul pentru câteva secunde. Reconectează-l şi vezi dacă modulul CAM s-a reconectat, luminând verde.

  2 Verifică cablul coaxial să fie conectat, fixat bine la televizor:


  3 Asigură-te că becușorul de pe modulul CAM luminează verde şi parcurge paşii pentru alegerea Sursei semnalului TV.

  1. Tastează pe telecomanda televizorului, butonul destinat sursei. În dependenţă de modelul televizorului, butonul poate arăta astfel:
  2. În lista deschisă pe ecranul televizorului selectează sursa: “Cablu” sau  TV, DVB-C, Live TV etc

Dacă nu găseşti sursa de imagine, cum e indicat  mai sus, alege, una cîte una, toate sursele afişate pe ecranul televizorului: HDMI, AV, Cablu etc. până cînd apare imaginea TV.


  3 Dacă canalele TV lipsesc parţial, efectuează rescanarea canalelor TV. Urmează paşii din articolul Actualizarea canalelor TV pe CI+.

NOTĂ: Pentru televizoarele Samsung, la sfârşitul acestor acţiuni, selectează pe telecomandă canalul 55 pentru a verifica dacă ai rezolvat dificultatea cu lipsa canalelor.


Dacă aceste acţiuni nu au ajutat, contactează-ne la 777 de pe numărul tău Orange, sau 022 977777 de pe orice alt număr.

Important:

  • Apelează-ne când eşti acasă  pentru a verifica cu asistentul echipamentul deţinut;
  • Schimbă bateriile în telecomandă pe unele noi.

Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-și-tv-acasă unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop