Ce fac dacă lipsesc canale TV difuzate prin cartela CAM?
Dacă nu arată nici un canal TV, ecranul televizorului este albastru sau afişează mesajul 'lipsă semnal', 'semnal demodulat', urmează paşii:
1. Verifică culoarea becușorului de pe cartela CI+, introdusă în portul TV, să lumineze în culoarea verde. Dacă becușorul luminează în culoarea roșie, deconectează televizorul pentru câteva secunde. Reconectează-l şi vezi dacă modulul CAM s-a reconectat, luminând verde.
2. Verifică cablul coaxial să fie conectat, fixat bine la televizor:
3. Asigură-te că becușorul de pe modulul CAM luminează verde şi parcurge paşii pentru alegerea Sursei semnalului TV.
- Tastează pe telecomanda televizorului, butonul destinat sursei. În dependenţă de modelul televizorului, butonul poate arăta astfel:
- În lista deschisă pe ecranul televizorului selectează sursa: “Cablu” sau TV, DVB-C, Live TV etc
Dacă nu găseşti sursa de imagine, cum e indicat mai sus, alege, una cîte una, toate sursele afişate pe ecranul televizorului: HDMI, AV, Cablu etc. până cînd apare imaginea TV.
3. Dacă canalele TV lipsesc parţial, efectuează rescanarea canalelor TV. Urmează paşii din articolul Actualizarea canalelor TV pe CI+.
NOTĂ: Pentru televizoarele Samsung, la sfârşitul acestor acţiuni, selectează pe telecomandă canalul 55 pentru a verifica dacă ai rezolvat dificultatea cu lipsa canalelor.
Dacă aceste acţiuni nu au ajutat, contactează-ne la 777 de pe numărul tău Orange, sau 022 977777 de pe orice alt număr.
Important:
- Apelează-ne când eşti acasă pentru a verifica cu asistentul echipamentul deţinut;
- Schimbă bateriile în telecomandă pe unele noi.
Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-și-tv-acasă unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.