Ce fac dacă lipseşte sunetul TV cu CI+?

Dacă lipseşte sunetul când vizionezi un program TV prin CI+ (modul CAM), efectuiază următoarele:

  1.  Apasă butonul '+' . La ecran trebuie să apară indicatorul volum . Dacă totuşi indicatorul volum nu apare:

  2.  Apasă butonul MUTE  

  3.  Efectuiază rescanarea canalelor. Pentru detalii vezi articolul Actualizarea canalelor TV pe CI+.


Dacă aceste acţiuni nu au ajutat, contactează-ne la 777de pe numărul tău Orange, sau 022977777de pe orice alt număr.


Important:

  • Apelează-ne când eşti acasăpentru a verifica cu asistentul echipamentul deţinut;
  • Schimbă bateriile în telecomandă pe unele noi.

Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-si-tv-acasa unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop