Ce fac dacă lipseşte sunetul TV cu CI+?

Dacă lipseşte sunetul când vizionezi un program TV prin CI+ (modul CAM), efectuează următoarele:


  1 Apasă butonul '+' . La ecran trebuie să apară indicatorul volum . Dacă totuşi indicatorul volum nu apare:

  2 Apasă butonul MUTE:  

  3 Efectuează rescanarea canalelor.

 


Dacă aceste acţiuni nu te ajută să soluționezi dificultatea, contactează-ne la 777 de pe numărul tău Orange sau 022 977777 de pe orice alt număr.


Important:

  • Apelează-ne când eşti acasă  pentru a verifica cu asistentul echipamentul deţinut.
  • Schimbă bateriile în telecomandă pe altele noi.

Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-și-tv-acasă unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop