Ce fac dacă sunetul nu este sincronizat cu imaginea, cu CI+?

Dacă sunetul  întârzie, nu coincide cu imaginea TV difuzată, vezi următoarele:


  1. Verifică dacă pentru alte canale TV este la fel. Dacă problema este pe un singur canal, se poate datora unor motive tehnice ale acestui canalului.
  2. Dacă neconcordanţa este pe mai multe canale TV, deconectează televizorul de la priză pentru 20 secunde, apoi reconectează-l.


Dacă aceste acţiuni nu ajută, contactează-ne la 777 de pe numărul tău Orange, sau 022 977777 de pe orice alt număr.


Important:

  • Apelează-ne când eşti acasă  pentru a verifica cu consultantul echipamentul deţinut.
  • Schimbă bateriile în telecomandă pe altele noi.

Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-și-tv-acasă unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop