Înapoi

Ce fac dacă sunetul nu este sincronizat cu imaginea, cu CI+

Dacă sunetul întârzie   și nu coincide cu imaginea TV difuzată, efectuează următoarele:

 

  1. Verifică dacă pentru alte canale TV se întâmplă la fel. Dacă problema este la un singur canal, se poate datora unor motive tehnice ale canalului respectiv.

  2. Dacă neconcordanţa este pe mai multe canale TV, deconectează televizorul de la priză pentru 20 secunde, apoi reconectează-l.

 

Dacă aceste acţiuni nu ajută, contactează-ne la 777 de pe numărul tău Orange sau 022 977777 de pe orice alt număr. Apelează-ne când eşti acasă  pentru a verifica cu consultantul echipamentul deţinut. Schimbă la timp bateriile vechi ale telecomenzii pe altele noi.

 


Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv acasă unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.

Te-a ajutat acest raspuns?