Primii paşi pe care îi faci când servciile TV nu funcţionează cu CI+

Dacă pe ecranul televizorului este afişat mesajul “Lipsă semnal”, ledul CI+ luminează roşu sau este stins, verifică pe rând următoarele:

1. Verifică dacă modulul CAM este inserat până la capăt. Acţionează uşor asupra inserării lui, fără să îl forţezi. Conectorii acestui dispozitiv sânt foarte sensibili.

2. Restartează televizorul de la priză pentru 2 minute (scoate TV-ul din priză şi reconectează-l peste 2 min).

3. Alege de pe telecomandă SURSA de intrare a semnalului: “CABLU” sau “DTV”. Butonul destinat pentru “sursă” depinde de modelul televizorului şi poate fi indicat astfel:

4. Verifică conexiunile şi traseul cablului coaxial prin locuinţa ta, să nu fie deteriorat.

5. Efectuiază rescanarea canalelor. Pentru detalii vezi articolul Actualizarea canalelor TV pe CI+.


Dacă aceste acţiuni nu au ajutat, contactează-ne la 777 de pe numărul tău Orange, sau 022977777 de pe orice alt număr.


Important:

  • Apelează-ne când eşti acasă pentru a putea verifica, cu ajutorul consultantului, echipamentul deţinut;
  • Schimbă bateriile în telecomandă pe unele noi.

Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Internet-si-tv-acasa unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu. 

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop