Înapoi

Primii paşi pe care îi faci când servciile TV nu funcţionează cu CI+

No signal CAM CI+ lipsa semnal, nu arata televizorul Orange

Dacă pe ecranul televizorului este afişat mesajul “Lipsă semnal”, becușorul de pe modulul CI+ luminează roşu sau este stins, verifică pe rând următoarele:

  1. Verifică dacă modulul CI+ CAM este inserat până la capătReintrodu modulul CI+ CAM în televizor printr-o mişcare uşoară, cu faţa, patratul orange spre perete şi codul de bare spre televizor. Inserarea cardului o faci lent, fără forțare, pentru a nu deteriora slotul TV, care este foarte fin.

  2. Deconectează televizorul de la priză pentru 2 minute, apoi reconectează-l. Această acțiune va ajuta la eliminarea erorilor înregistrate pe televizor.

  3. Alege de pe telecomandă sursa de intrare a semnalului: CABLU sau DTV. Butonul destinat pentru “sursă” depinde de modelul televizorului tău şi poate arăta astfel:

  4. Verifică conexiunile cablului coaxial la televizor şi traseul lui prin locuință, să nu fie deteriorat.

  5. Efectuează rescanarea canalelor. Pentru detalii vezi articolul Actualizarea canalelor TV pe CI+.

 

 

Dacă aceste acțiuni nu te ajută să soluționezi cazul, te rugăm să ne contactezi la Serviciul Suport Clienți. Apelează-ne când ești acasă , pentru a putea verifica împreună cu consultantul Orange cum funcționează dispozitivele instalate în casă.

Înlocuiește la timp bateriile vechi ale telecomenzii cu altele noi, deoarece descărcarea acestora ar putea fi uneori cauza unor probleme de funcționare.


Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv acasă unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.

Te-a ajutat acest raspuns?