Înapoi

Ce fac dacă telefonul sau alte dispozitive nu se conectează la WIFI

Dacă numele rețelei Wi-Fi apare în lista rețelelor disponibile, dar nu reușești să te conectezi, urmează pașii de mai jos:

  1. Verifică parola Wi-Fi:
    • Asigură-te că introduci parola corectă.
    • Verifică dacă folosești caracterele exacte (litere mari/mici, cifre, simboluri).
  2. Repornește dispozitivele:
    • Scoate-l din priză pentru 1 minut, apoi reconectează-l.
    • Așteaptă până când se aprinde indicatorul WLAN (semnal Wi-Fi activ).
      Vezi articolul dedicat Ce fac dacă nu am rețea WiFi

Alte articole utile:

Cum schimb Parola WiFi pentru modemul unit prin fibră optică
Nu am acces la Internet fix sau conexiunea este cu întreruperi

Dacă instrucţiunile nu te-au ajutat contactează Serviciul Suport Clienți. Sună atunci când ești acasă pentru a putea efectua setările împreună cu consultantul.


Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile de internet fix și televiziune sau acceseaza rubrica Fibra + TV.

Te-a ajutat acest raspuns?
Alege canalul tău preferat
și Djingo îți răspunde.
Telegram
Close
Întreabă-l pe Djingo