Dacă numele rețelei Wi-Fi apare în lista rețelelor disponibile, dar nu reușești să te conectezi, urmează pașii de mai jos:
- Verifică parola Wi-Fi:
- Asigură-te că introduci parola corectă.
- Verifică dacă folosești caracterele exacte (litere mari/mici, cifre, simboluri).
- Repornește dispozitivele:
- Scoate-l din priză pentru 1 minut, apoi reconectează-l.
- Așteaptă până când se aprinde indicatorul WLAN (semnal Wi-Fi activ).
Vezi articolul dedicat Ce fac dacă nu am rețea WiFi
Alte articole utile:
Cum schimb Parola WiFi pentru modemul unit prin fibră optică
Nu am acces la Internet fix sau conexiunea este cu întreruperi
Dacă instrucţiunile nu te-au ajutat contactează Serviciul Suport Clienți. Sună atunci când ești acasă pentru a putea efectua setările împreună cu consultantul.
Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile de internet fix și televiziune sau acceseaza rubrica Fibra + TV.
