Viteza conexiunii depinde de tipul de abonament și de modul în care ești conectat (cablu sau Wi-Fi). Mai jos vezi verificările necesare de efectuat.
Dacă ești conectat prin cablu LAN
- Verifică integritatea cablului și conectorilor
- Asigură-te că toate cele 8 fire sunt fixate în conector (altfel viteza va fi limitată la 100 Mb/s)
- Verifică starea tehnică a dispozitivului (memorie plină, sistem de operare învechit etc.)
Dacă ești conectat prin Wi-Fi
- Verifică distanța față de router – cu cât e mai mare, cu atât viteza e mai mică
- Asigură-te că ești conectat la rețeaua Wi-Fi super rapid (dacă e disponibilă)
- Verifică starea dispozitivului (memorie, sistem de operare)
Pentru a testa viteza internetului accesează:
Dacă rezultatul testului e bun, dar viteza e joasă pe un site/aplicație, încearcă alte platforme (ex: YouTube) pentru comparație.
Pentru o conexiune mai stabilă și rapidă, folosește cablu LAN în loc de Wi-Fi.
Dacă instrucţiunile nu te-au ajutat contactează Serviciul Suport Clienți. Sună atunci când ești acasă pentru a putea efectua setările împreună cu consultantul.
Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile de internet fix și televiziune sau acceseaza rubrica Fibra + TV.
