Pentru a efectua o plată corectă pentru serviciile de internet fix și/sau televiziune Orange, ai nevoie de identificatorul liniei.
Ce este identificatorul liniei
- Este un număr format din 8 cifre, care începe cu cifra 1 (ex: 120XXXXX).
- Îl găsești în:
- contractul de conectare servicii
- factura lunară (format tipărit sau PDF)
- Îl poți obține și apelând Serviciul Suport Clienți.
Dacă ai și abonament mobil Orange
Dacă numărul tău mobil este conectat pe același cont cu serviciile fixe (internet/TV):
- Poți achita suma integrală pe numărul mobil.
- Contul este comun, iar plata va fi înregistrată pentru toate serviciile asociate.
Modalităţi de achitare
- MIA plăţi instant, accesând epayments.orange.md – comision 0%
- Card bancar:
- aplicația My Orange – comision 0%
- direct pe site-ul www.orange.md
- aplicațiile web și mobile ale băncilor
- Numerar: la magazinele Orange, teminale de plată, oficii poştale etc.
Important! Verifică mereu comisionul afișat înainte de a confirma plata.
Mai multe detalii despre reîncărcarea contului găseşti pe pagina dedicată Modalităţi de plată.
Iar detalii despre achitările cu sau fără comision vezi în articolul Comision la achitarea serviciilor Orange
Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile de internet fix și televiziune sau acceseaza rubrica Fibra + TV.
