Înapoi

Primii paşi pe care îi faci când servciile TV nu funcţionează cu CI+

Verificările de bază dacă televiziunea nu funcționează cu modulul CI+(CAM)

1. Verifică LED-ul de pe modulul CI+:

  • Verde – conectat și funcțional
  • Roșu – lipsă semnal sau oră/data greșită.
    Pentru modelele Samsung şi TCL cauza ar putea fi dacă sursa selectată e TV analog.
  • Stins – modul nefuncțional sau contact lipsă

Dacă LED-ul este roșu sau stins, urmează pașii de mai jos. Dacă este verde, rescanază canalele.
Vezi instrucţunile AICI.

2. Conexiunea cablurilor. Cablul coaxial trebuie să fie bine conectat și integru, atât la TV, cât și la modem/receptor optic.
3. Echipamentele internet. Modemul/receptorul optic trebuie să fie conectat la priză, fără LED-uri roșii aprinse.
4. Modulul CI+(CAM).  Asigură-te că este inserat complet și fix(apasa usor pe acesta pentru fixare mai buna).
*Este interzisa extragerea modului din televizor si inserarea repetata a acestuia. Acest proces poate deteriora modulul sau televizorul. 

Soluții

  1. Restart echipamente. Deconectează TV-ul și modemul/receptorul optic de la priză pentru 2 minute, apoi reconectează.
  2. Selectează sursa de intrare semnal. Pe telecomandă alege CABLU sau DTV. Butonul destinat pentru “sursă” depinde de modelul televizorului tău şi poate arăta astfel:
  3. Rescanarea canalelor. Efectuează o rescanare a canalelor. Vezi instrucţunilepentru rescanare AICI.

Dacă instrucţiunile nu te-au ajutat contactează Serviciul Suport Clienți. Sună atunci când ești acasă pentru a putea efectua setările împreună cu consultantul.


Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile de internet fix și televiziune sau acceseaza rubrica Fibra + TV.

Te-a ajutat acest raspuns?
Alege canalul tău preferat
și Djingo îți răspunde.
Telegram
Close
Întreabă-l pe Djingo