Dacă telefonul meu cere codul PIN sau PUK
Există 4 coduri de securitate: PIN1, PUK1 şi PIN2, PUK2.
Codurile PIN1, PUK1 sânt destinate pentru securitatea cartelei SIM. Scopul de bază este protejarea utilizării telefonului de către persoane nedorite.
- PIN1 – pe un SIM nou este 1111. Îl poţi schimba oricând din meniul telefonului. Dacă ai uitat PIN1, după 3 încercări greşite - telefonul va cere PUK1.
- PUK1 – “codul personal de deblocare” – este oferit doar de către operatorul de telefonie mobilă.
Verifică codul:
când PIN1 nu este blocat:
- pe partea din spate a plasticului din care ai desprins SIM-ul nou,
- pe pagina internet my.orange.md in secţiunea “Mai mult / Setări”, sau
- în aplicaţia My Orange instalată pe telefonul tău.
când PIN1 este deja blocat:
formând *777# de pe un alt număr Orangre PrePay
Codul PIN2 & PUK2 – este utilizat pentru a securiza accesul la unele funcţii sau setări din telefon (de exemplu: „Blocare numere”).
Pentru a primi PIN2, PUK2 – apelează numărul *777#
Dacă ai indicat codul PIN de 3 ori greşit, apoi PUK de 10 greşit, cartela SIM se blochează total. Vino să restabileşti cartela SIM într-unul din magazinele Orange.