Dacă telefonul meu cere codul PIN sau PUK

Există 4 coduri de securitate: PIN1, PUK1 şi PIN2, PUK2.

Codurile PIN1, PUK1 sânt destinate pentru securitatea cartelei SIM. Scopul de bază este protejarea utilizării telefonului de către persoane nedorite.

PIN1  pe un SIM nou este 1111. Îl poţi schimba oricând din meniul telefonului. Dacă ai uitat PIN1, după 3 încercări greşite - telefonul va cere PUK1.

PUK1 – “codul personal de deblocare” –  este oferit doar de către operatorul de telefonie mobilă.

Poţi să îl verifici care este:

când PIN1 nu este blocat:

  1.  pe partea din spate a plasticului din care ai desprins SIM-ul nou,

  2.  pe pagina internet My Orange in secţiunea “Mai mult / Setări”, sau

  3. în aplicaţia My Orange instalată pe telefonul tău.

când PIN1 este deja blocat:

  4 formând *777# de pe un alt număr Orangre PrePay, sau

  5.  apelând 100 de la oricare număr Orange cu abonament lunar

Codul PIN2 & PUK2 – este utilizat pentru a securiza accesul la unele funcţii sau setări din telefon (de exemplu: „Blocare numere).

Pentru a afla PIN2, PUK2 – apelează numărul 100 chiar de pe numărul tău indiferent dacă este blocat sau nu PIN2.

Dacă ai indicat codul PIN de 3 ori greşit, apoi PUK de 10 greşit, cartela SIM se blochează total. Vin-o să restabileşti cartela SIM într-unul din magazinele Orange.

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop