Cum activez, dezactivez Mesageria vocală, Cine a sunat, Notificare Prezenţă la PrePay?
Activarea, dezactivarea serviciilor de mesagerie vocală o poți face accesând pagina https://my.orange.md sau:
- pentru numărul PrePay o realizezi formând codul scurt *777*5#
- pentru numărul cu abonament lunar - *100*3#
Serviciul Mesageria vocală: îţi oferă posibilitatea să primeşti şi să asculţi mesajele vocale, lăsate după semnal, de către persoanele care îţi telefonează când nu eşti disponibil. Pentru a asculta mesajele vocale se apelează numărul scurt 555.
Mesageria vocală poate înregistra 10 mesaje noi. Lungimea fiecărui mesaj vocal este de maxim 1 min. Termenul de păstrare a mesajelor noi este de 7 zile, iar a celor deja ascultate/salvate este de 4 zile.
Serviciul Cine a sunat: te ajută să afli cine te-a apelat când telefonul era închis ori în afara ariei de acoperire. La reconectare primeşti notificări SMS pentru fiecare număr care te-a apelat între timp. SMS-ul conţine informaţii despre ora şi data ultimului apel, cât şi numărul de apeluri efectuate de către el spre numărul tău în ultimele 12 ore. La activarea serviciului „Cine a sunat” - se dezactivează automat Mesageria Vocală.
Serviciul Notificare Prezenţă: dacă apelezi o persoană indisponibilă, care are serviciul “Notificare Prezenţă” activat, atunci când această persoana este disponibilă – vei primi o notificare SMS despre posibilitatea de a o reapela. Mesajul îl primeşti doar atunci când persoana apelată devine disponibilă în următoarele 24 ore de la ultimul tău apel.Vezi secţiunea orange.md/ajutor/prepay unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.