Serviciile Mesagerie vocală, Cine a sunat, Notificare Prezenţă la PrePay.

Activarea, dezactivarea serviciilor de mesagerie vocală o poți face accesând pagina:

https://my.orange.md

sau:

  • Pentru numărul PrePay, formezi codul scurt *777*5#.
  • Pentru un număr cu abonament lunar *100*3#.

 


 

  1 Serviciul Mesageria vocală: îţi oferă posibilitatea să primeşti şi să asculţi mesajele vocale, lăsate după semnalul sonor, de către persoanele care îţi telefonează când nu eşti disponibil.

  • Dacă dorești să înregistrezi mesajul tău vocal, personal, pentru cei care îți telefonează, apelează numărul scurt 555, apoi tastează >> 2 >> 1.
  • Pentru a asculta mesajele vocale, primite de la persoanele care v-au apelat, se formează numărul scurt 555.

Mesageria vocală poate înregistra 10 mesaje noi. Lungimea fiecărui mesaj vocal este de maxim 1 min. Termenul de păstrare a mesajelor noi este de 7 zile, iar a celor deja ascultate/salvate este de 4 zile.


 

  2 Serviciul Cine a sunat: te ajută să afli cine te-a apelat când telefonul era închis ori în afara ariei de acoperire. La reconectare primeşti notificări SMS pentru fiecare număr care te-a apelat între timp. SMS-ul conţine informaţii despre ora şi data ultimului apel, cât şi numărul de apeluri efectuate de către el spre numărul tău în ultimele 12 ore. La activarea serviciului „Cine a sunat” - se dezactivează automat Mesageria Vocală.


  3 Serviciul Notificare Prezenţă: dacă apelezi o persoană indisponibilă, care are serviciul “Notificare Prezenţă” activat, atunci când această persoana este disponibilă – vei primi o notificare SMS despre posibilitatea de a o reapela. Mesajul îl primeşti doar atunci când persoana apelată devine disponibilă în următoarele 24 ore de la ultimul tău apel.Vezi secţiunea orange.md_ajutor_prepay unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.


Vezi secţiunea orange.md_ajutor_prepay unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile PrePay.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop