Serviciile Mesagerie vocală, Cine a sunat, Notificare Prezenţă la PrePay.
Activarea, dezactivarea serviciilor de mesagerie vocală o poți face accesând pagina:
sau:
1. Serviciul Mesageria vocală: îţi oferă posibilitatea să primeşti şi să asculţi mesajele vocale, lăsate după semnalul sonor, de către persoanele care îţi telefonează când nu eşti disponibil.
- Dacă dorești să înregistrezi mesajul tău vocal, personal, pentru cei care îți telefonează, apelează numărul scurt 555, apoi tastează >> 2 >> 1.
- Pentru a asculta mesajele vocale, primite de la persoanele care v-au apelat, se formează numărul scurt 555.
Mesageria vocală poate înregistra 10 mesaje noi. Lungimea fiecărui mesaj vocal este de maxim 1 min. Termenul de păstrare a mesajelor noi este de 7 zile, iar a celor deja ascultate/salvate este de 4 zile.
2. Serviciul Cine a sunat: te ajută să afli cine te-a apelat când telefonul era închis ori în afara ariei de acoperire. La reconectare primeşti notificări SMS pentru fiecare număr care te-a apelat între timp. SMS-ul conţine informaţii despre ora şi data ultimului apel, cât şi numărul de apeluri efectuate de către el spre numărul tău în ultimele 12 ore. La activarea serviciului „Cine a sunat” - se dezactivează automat Mesageria Vocală.
3. Serviciul Notificare Prezenţă: dacă apelezi o persoană indisponibilă, care are serviciul “Notificare Prezenţă” activat, atunci când această persoana este disponibilă – vei primi o notificare SMS despre posibilitatea de a o reapela. Mesajul îl primeşti doar atunci când persoana apelată devine disponibilă în următoarele 24 ore de la ultimul tău apel.Vezi secţiunea orange.md_ajutor_prepay unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.
Vezi secţiunea orange.md_ajutor_prepay unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile PrePay.