Ce documente sunt necesare pentru repararea dispozitivului pe garanţie?

Pentru a transmite dispozitivul în reparaţie pe garanţie, este necesar să prezinţi:


  1. Certificatul de garanție în original.
  2. Bonul de plată de la procurarea dispozitivului.
  3. Un act de identitate (buletin de identitate, paşaport moldovenesc sau permis de conducere).

 

Notă: Se acceptă transmiterea dispozitivului în reparaţie şi de către persoane terţe.

Dispozitivele de marcă Samsung, Allview, LG şi pentru toate laptopurile (Asus, Acer, Toshiba etc), adăugător -  trebuie prezentat în original certificatul de garanţie de la Producător, completat si semnat la vânzare.


Vezi secţiunea orange.md_/_ajutor_/_abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop
Întregul univers
My Orange în mâna ta
Administrează-ți numerele
mobile online, rapid și intuitiv
Descarcă aplicația