Ce fac dacă dispozitivul, telefonul meu, procurat pe garanție, s-a defectat?

În cazul dispozitivului defectat, când garanţia este valabilă, te adresezi în orice magazin Orange pentru a preda dispozitivul în reparaţie.

Este important să iai cu tine încărcătorul cu care alimentezi dispozitivul.


 

Pentru a preda dispozitivul în reparaţie, pe garanţie, este necesar să ai cu tine:

  1. Certificatul original de garanție.
  2. Bonul de plată primit la procurarea dispozitivului.
  3. Actul tău de identitate: buletin de identitate, paşaport moldovenesc sau permis de conducere MD.

 

Vezi articolul:

  1. Cum aflu dacă certificatul de garanţie este încă valabil?
  2. Cum verific la ce etapă este telefonl predat la reparaţie?


 

Vezi secţiunea orange.md_/_ajutor_/_abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop
Întregul univers
My Orange în mâna ta
Administrează-ți numerele
mobile online, rapid și intuitiv
Descarcă aplicația