Cum pregătesc dispozitivul pentru reparare?
Dispozitivul transmis în reparaţie trebuie să fie:
- Fără cartela SIM,
- Fără card-ul de memorie, husă,
- Fără coduri de siguranţă (PIN, cod blocare ecran etc.),
- cu iCloud, Google Play - dezactivate.
- Toate laptopurile (Asus, Acer, Toshiba, etc) trebuie să fie predate împreună cu baterie şi încărcător care fac parte din setul dispozitivului, împachetat în cutia proprie;
- Toate accesoriile si Smart object- urile, dispozitivele care nu se încarcă, nu se pornesc, trebuie să fie predate împreună cu bateria şi încărcătorul ce fac parte din setul dispozitivului.
- La predarea dispozitivelor Apple spre reparație - este necesar să fie deconectat serviciul "iCloud" şi "Find my Phone" din meniul dispozitivului.
Important: în procesul reparării dispozitivului, informaţia, datele personale din dispozitiv (contacte, calendar, albumele foto etc.) pot fi şterse în totalitate. În cazul reparaţiei dispozitivelor, Orange Moldova nu este responsabilă:
Să păstreze informațiile personale din memoria dispozitivului,
Să ducă evidenţa şi să menţină starea sticlei de protecţie, husei, cardului de memorie, SIM etc. Aveţi grijă să le scoateţi înainte de a preda dispozitivul în reparaţie.
Vezi secţiunea orange.md_/_ajutor_/_abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.