Cum pregătesc dispozitivul pentru reparare?

Dispozitivul transmis în reparaţie trebuie să fie:

  1. Fără cartela SIM.
  2. Fără card de memorie.
  3. Fără husă.
  4. Fără coduri de siguranţă (PIN, cod blocare ecran etc.).
  5. Cu iCloud, Google Play și "Find my Phone" - dezactivate.
  6. Este recomandat să faci un backup la tot ce ai salvat pe dispozitiv.

 

Laptopurile (Asus, Acer, Toshiba, etc) trebuie să fie predate împreună cu baterie şi încărcător care fac parte din setul dispozitivului, împachetat în cutia proprie;

Accesoriile si Smart object-urile, dispozitivele care nu se încarcă, nu se pornesc, trebuie predate împreună cu bateria şi încărcătorul ce fac parte din setul dispozitivului.

 

Important: în procesul reparării dispozitivului, informaţia, datele personale din dispozitiv (contacte, calendar, albumele foto etc.) pot fi şterse în totalitate. În cazul reparaţiei dispozitivelor, Orange Moldova nu este responsabilă:

 

  1. Să păstreze informațiile personale din memoria dispozitivului,

  2. Să ducă evidenţa şi să menţină starea sticlei de protecţie, husei, cardului de memorie, SIM etc. Aveţi grijă să le scoateţi înainte de a preda dispozitivul în reparaţie.

 

Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.

 

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop