Înapoi

Ce fac dacă, fiind în străinătate, nu pot să mă conectez la Roaming

Dacă ești sigur că ai activat serviciul Roaming însă când eşti peste hotare nu funționează, realizează pe rând următoarele:

 

  1. Deconectează și reconectează telefonul mobil. Poți utiliza opțiunea mod avion , activare pentru 10 secunde și apoi - dezactivare. Aşteaptă câteva clipe. Telefonul va căuta rețeaua unui operator internațional pentru a se conecta la Roaming. Dacă conectarea nu se realizeză, urmează punctul 2.


  2. Mergi în meniul telefonului la:

    • Setări >> Reţele Mobile >> dacă folosești 2 cartele SIM, alege SIM1 sau SIM2 >> Operatori de reţea >> debifează AUTOMAT și selectează un operator din cei afișați în listă.


  3. Deschide pagina Tarife standard și selectează ţara în care te afli. Găsind numele țării, alege secțiunea Abonament sau PrePay pentru numărul mobil cu care utilizezi Roaming. Dacă pe această cale găsești detalii despre prețuri, înseamnă că avem contract de Roaming cu operatorii din această țară și poți utiliza serviciul Roaming pe teritoriul ei.

    • Dacă secțiunea PrePay nu este afișată lângă secțiunea Abonament, înseamnă că numerele PrePay nu pot utiliza serviciul Roaming în țara selectată.


  4. Dacă până la această etapă încă nu ai acces la Roaming, schimbă cartela SIM într-un alt telefon mobil şi verifică dacă se conectează la Roaming.


  5. Dacă cele scrise la punctele 1-4 nu ajută, scrie-ne imediat pe chat, dacă ai acces la internet. Apasă pe pictograma  . În fereastra deschisă răspunde cu 'NU' și alege >> Transfer către Consultant  .


     

  6. Apelează Serviciul Clienţi: +373 22 977777 . Durata apelului se achită la tarif de Roaming.

 

 

  1. Dacă ești în Romania sau Ucraina și telefonul nu se conectează la Roaming, alege manual unul dintre operatorii Vodafone sau Digi în Romania, TriMob (UKRtelecom).

  2. Telefonul va refuza conectarea la acești operatori.

  3. Încearcă apoi să alegi manual Orange Romania, Kievstar Ucraina - și dacă serviciul Roaming este activ, conectarea îți va reuși.
 
  1. Pentru a activa serviciul Roaming sau a verifica motivul nefuncționării, contactează-ne pe chat apasând butonul:

    • și alege >> Transfer către Consultant.

    • Programul de lucru al consultanților online este de Luni până Sâmbătă, orele 09:00 -18:00.


  2. Apelează Serviciul Clienţi la numărul internațional +373 22 977777  pentru orice alte detalii sau situații.

 

Vezi secţiunea orange ajutor roaming unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciul Roaming.

Te-a ajutat acest raspuns?