Ce fac dacă sunt în străinătate dar Roaming-ul nu funcţionează?


Dacă esti sigur că serviciul Roaming este activat, însă, când eşti peste hotare nu funcţionează:
  1. Deconectează şi reconectează telefonul mobil. După reconectare, aşteaptă 1-2 minute. Telefonul va căuta o reţea (un operator internațional) la care să se conecteze automat. Dacă nu îţi reuşeşte conectarea, urmează punctul 2.
  2. Din meniul telefonului, mergi la:
    • Setări >> Conexiuni >> Reţele Mobile >> Operatori de reţea >> selectare manuală şi alege manual un operator pentru Roaming.
  3. Schimbă cartela SIM într-un alt telefon şi verifică dacă se conectează la Roaming.
  4. Dacă paşii descrişi mai sus nu au ajutat, te rugăm, fiind conectat la internet, să ne scrii prin chat, între orele 9.00 - 18.00, de Luni – Sâmbătă. Pentru aceasta apasă butonul:

și alege >> Transfer Consultant. Vei fi rugat să răspunzi la câteva întrebări de identificare. Noi vom verifica cauza lipsei serviciului.


 

Vezi articolele:


Vezi secţiunea Orange.md/Ajutor/Roaming unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop