Cum verific starea contului când mă aflu după hotare?

Dacă te afli după hotare, ai activat serviciul Roaming și vrei să verifici starea contului:

  1. Culege numărul scurt *133# , de pe telefonul tău, pentru a primi gratuit informaţia despre balanţa contului şi consum.
  2. Utilizeză aplicaţia My Orange, instalată pe telefon, sau:
  3. Accesează pagina internet https://my.orange.md pentru verificarea contului în detalii.

Pentru comoditatea utilizării metodelor 2 și 3, creează-ți cont SSO, când ești acasă. Astfel vei avea acces la numărul tău mobil de oriunde te vei afla. Contul Orange ți-l creezi pentru a ușura logarea în aplicația My Orange sau pe pagina https://my.orange.md. Pentru aceasta indici adresa ta de e-mail și o parolă.


Dacă nu ai activat serviciul Roaming până la plecare, fiind deja în străinătate, contactează-ne prin chat pentru soluționare. Pentru aceasta apasă butonul:

  >> Transfer Consultant.

Programul de lucru al consultanților online este de Luni până Sâmbătă, orele 09:00 -18:00.


Dacă nu reuşeşti de sine stătător, apelează Serviciul Clienţi +373 22 977 777 şi alege opţiunea să vorbeşti cu operatorul.


 

https://my.orange.md:

Verifica starea contului in detalii, pentru numarul tau Orange, pe pagina my.orange.md


Vezi secţiunea orange.md/ajutor/Roaming-si-internationale unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop