Primești des apeluri cu oferte inutile, de
la persoane insistente? Sau poate
numărul tău este mereu ținta unor
apeluri frauduloase?
Nu lăsa apelurile nedorite să-ți
influențeze ziua.
Orange e aici și te ajută să te protejezi.
Activează gratuit serviciul
Protecție Anti Spam din aplicația
My Orange și ești mai protejat
Fiind client Orange, ești protejat de sistemele de securitate ale Grupului Orange împotriva amenințărilor majore de securitate. În plus, îți punem la dispoziție instrumente de protecție individuală și recomandări de securitate.
Primești des apeluri cu oferte inutile, de la persoane insistente? Sau poate numărul tău este mereu ținta unor apeluri frauduloase? Nu lăsa apelurile nedorite să-ți influențeze ziua.
Orange e aici și te ajută să te protejezi.
Activează gratuit serviciul
Protecție Anti Spam din aplicația My Orange și ești mai protejat
Fiind client Orange, ești protejat de sistemele de securitate ale Grupului Orange împotriva amenințărilor majore de securitate. În plus, îți punem la dispoziție instrumente de protecție individuală și recomandări de securitate.
Cum activezi Protecția Anti Spam
2. Accesează Meniu de pe bara de jos, apoi Protecție Anti Spam
3. Apasă butonul ca să activezi Protecția Anti Spam pe telefonul tău, apoi Activează, apoi bifează My Orange.
Acum Protecția Anti Spam e activă pe telefonul tău. O poți
dezactiva la fel de simplu, în caz că nu vei mai dori să fii
protejat.
Ce face Protecția Anti Spam
de la Orange
Acum, că ai activat Protecția Anti Spam, hai să vezi cum
funcționează și cum te ajută să ai controlul asupra telefonului tău.
Când telefonul începe să sune, serviciul identifică automat dacă numărul face parte dintre cele recunoscute ca spam sau telemarketing. Iar tu ai posibilitatea de a respinge apelul, fără să fii nevoit să răspunzi. Funcționalitatea nu blochează automat astfel de apeluri. Tu decizi cum procedezi.
Filtrează numerele recunoscute ca spam
Funcționează automat după activare
Atenție. Ține cont că, indiferent de cât de avansate sunt mecanismele de protecție, siguranța ta e în mâinile tale, iar vigilența și atenția la detalii te ajută enorm.
Cum recunoști mai ușor o
înșelătorie prin telefon
Mulți cred că sunt prea educați ca să devină victime ale escrocilor la
telefon sau online. Dar fraudatorii nu țin cont de câte doctorate ai, te pot
lua prin surprindere în cele mai nepotrivite și vulnerabile momente.
| Situație | Ce să faci |
|---|---|
| Persoana de la celălalt capăt e foarte insistentă, grăbită sau chiar amenință | Închide apelul |
| Ți se propun produse sau servicii și oferte „prea bune ca să fie adevărate", valabile doar pentru scurt timp, la care trebuie să reacționezi imediat | Cere un număr de contact și spune că vei reveni când vei lua o decizie |
| Ți se cer date personale, parole sau informații bancare sensibile | Cere o adresă fizică unde să te prezinți să le oferi personal |
| Ești îndamnat să dai click pe un link care duce spre o pagină de logare la bancă, operator de telefonie sau alt serviciu | Vezi în bara de adrese dacă aceasta coincide cu adresa web oficială a acelei instituții |
| Ești îndamnat să descarci ceva de pe un link sub pretextul actualizării softului | Ai grijă, descarcă programe doar din magazine oficiale de aplicații |
| Persoana pretinde că lucrează la o companie unde ești client, dar nu știe nimic despre tine | Închide apelul |
| Ți se cere să trimiți bani pentru a primi un premiu sau o recompensă | Cel mai probabil e o fraudă, Închide apelul |
| Ți se spune că o rudă a avut un accident și are nevoie urgentă de bani | Închide apelul și încearcă să contactezi ruda prin alte canale de comunicare |
De fiecare dată când ai dubii, contactează Serviciul Suport
Clienți Orange la numărul 777 sau ia legătura cu instituția din
partea căreia pretins că te sună escrocul, apelând doar la
numerele oficiale scrise pe site-ul oficial al acesteia.
Întrebări frecvente



