Poţi modifica Abonamentul prin apel la 700 sau prin cerere la corporate@orange.md
Poţi conecta Abonamente noi şi cumpăra telefoane în cel mai apropiat magazin Sau lasă-ne contactele şi noi te sunămOrange Moldova aduce la cunoştinţă că la data de de 23.02.2023 abonamentul Business 55 si Business Pro 50 vor fi retrase complet din oferta sa comercială și nu vor mai putea fi utilizat de clienți, iar abonamentele Business 55 şi Business Pro 50 deţinute de clienţi la această dată vor fi înlocuite, din ziua de facturare a clientului, cu noul abonament GO 75.
Schimbarea menționată nu se aplică clienților care, până la data de 23.02.2023, au solicitat transferul la un alt tip de abonament din oferta comercială curentă a Orange Moldova. Pentru clienții care au achitat plata lunară pentru abonamentul respectiv în avans în cadrul programului Recompensa, înlocuirea abonamentului se va produce din următoarea dată de facturare după încheierea perioadei pentru care a fost achitat avansul. Pentru clienții care şi-au suspendat abonamentul, înlocuirea acestuia se va produce din următoarea dată de facturare peste 30 zile după încheierea perioadei de suspendare.
Clienții care nu sunt de acord cu această schimbare au dreptul de a rezolvi contractul pentru abonamentul înlocuit, fără penalizări, prin notificare scrisă transmisă către Orange Moldova până la data înlocuirii acestuia cu abonamentul nou. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.
Mai multe detalii pot fi obținute la numărul la numărul 700 sau la Reprezentantul Vânzări Corporative Orange sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele și programul de funcționare ale acestora sunt aici).
Orange Moldova aduce la cunoştinţă că la data de 23.02.2023 abonamentul Business Pro 100 va fi retras complet din oferta sa comercială și nu va mai putea fi utilizat de clienţi, iar abonamentele Business Pro 100 deţinute de clienţi la această dată vor fi înlocuite, din ziua de facturare a clientului, cu abonamentul TOP 130 din oferta comercială curentă a Orange Moldova.
Condițiile noului abonament (inclusiv plata lunară, minutele şi traficul Internet incluse în abonament) sunt afișate pe pagina www.orange.md, inclusiv în Lista de preţuri Orange Abonament. De remarcat că noul abonament oferă un volum semnificativ mai mare de minute și trafic Internet incluse în abonament. Minutele incluse vor putea fi utilizate, de asemenea, pentru expedierea de SMS, conform coeficienților publicați pe aceeași pagină www.orange.md.
Schimbarea menționată nu se aplică clienților care, până la data de 23.02.2023, au solicitat transferul la un alt tip de abonament din oferta comercială curentă a Orange Moldova şi abonamentelor Business Pro 100 care fac obiectul acordurilor adiţionale încheiate de Orange Moldova cu persoane juridice. Pentru clienții care au achitat plata lunară pentru abonamentul respectiv în avans în cadrul programului Recompensa, înlocuirea abonamentului se va produce din următoarea dată de facturare după încheierea perioadei pentru care a fost achitat avansul. Pentru clienții care şi-au suspendat abonamentul, înlocuirea acestuia se va produce din următoarea dată de facturare peste 30 zile după încheierea perioadei de suspendare.
Clienții care nu sunt de acord cu această schimbare au dreptul de a rezolvi contractul pentru abonamentul înlocuit, fără penalizări, prin notificare scrisă transmisă către Orange Moldova până la data înlocuirii acestuia cu abonamentul nou. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.
Mai multe detalii pot fi obținute la numărul la numărul 700 sau la Reprezentantul Vânzări Corporative Orange sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele și programul de funcționare ale acestora sunt aici).
Orange Moldova aduce la cunoștință că la data de 15.02.2023 abonamentul Nelimitat 160 va fi retras complet din oferta sa comercială și nu va mai putea fi utilizat de clienți, iar abonamentele Nelimitat 160, deținute de clienți la această dată, vor fi înlocuite din ziua de facturare a clientului, cu abonamentul TOP 190.
Pentru clienții care au achitat plata lunară pentru abonamentul respectiv în avans în cadrul programului Recompensa, înlocuirea abonamentului se va produce din următoarea dată de facturare după încheierea perioadei pentru care a fost achitat avansul. Pentru clienții care și-au suspendat abonamentul, înlocuirea acestuia se va produce din următoarea dată de facturare peste 30 zile după încheierea perioadei de suspendare.
Condițiile noului abonament (inclusiv plata lunară și minutele și traficul Internet incluse în abonament) sunt afișate pe pagina www.orange.md/abonament, inclusiv în Lista de preţuri Orange Abonament. De remarcat că noul abonament oferă un volum semnificativ mai mare de minute și trafic Internet incluse în abonament, disponibile și în Roaming în România. Minutele incluse vor putea fi utilizate, de asemenea, pentru expedierea de SMS, conform coeficienților publicați pe aceeași pagină www.orange.md/abonament.
Această schimbare are ca scop, printre altele, reducerea numărului de planuri tarifare, simplificarea și eficientizarea procesului de administrare a portofoliului de abonamente al Orange Moldova și, prin aceasta, îmbunătățirea calității deservirii clienților.
Schimbarea menționată nu se aplică:
Clienții care nu sunt de acord cu această modificare au dreptul de a rezolvi contractul pentru abonamentul înlocuit, fără penalizări, prin notificare scrisă transmisă către Orange Moldova până la data înlocuirii acestuia cu abonamentul nou. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.
Mai multe detalii pot fi obținute la numărul 700 de la orice număr mobil Orange sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele și programul de funcționare ale acestora sunt aici).
Orange Moldova aduce la cunoştinţă că la data de 15.11.2022 abonamentul GO 80 va fi retras complet din oferta sa comercială și nu va mai putea fi utilizat de clienți, iar abonamentele GO 80 deţinute de clienţi la această dată vor fi înlocuite, din ziua de facturare a clientului, cu noul abonament GO 95.
Schimbarea menționată nu se aplică clienților care, până la data de 15.11.2022, au solicitat transferul la un alt tip de abonament din oferta comercială curentă a Orange Moldova. Pentru clienții care au achitat plata lunară pentru abonamentul respectiv în avans în cadrul programului Recompensa, înlocuirea abonamentului se va produce din următoarea dată de facturare după încheierea perioadei pentru care a fost achitat avansul. Pentru clienții care şi-au suspendat abonamentul, înlocuirea acestuia se va produce din următoarea dată de facturare peste 30 zile după încheierea perioadei de suspendare.
Clienții care nu sunt de acord cu această schimbare au dreptul de a rezolvi contractul pentru abonamentul înlocuit, fără penalizări, prin notificare scrisă transmisă către Orange Moldova până la data înlocuirii acestuia cu abonamentul nou. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.
Mai multe detalii pot fi obținute la numărul 777 de la orice număr mobil Orange (la numărul 700 sau la Reprezentantul Vânzări Corporative Orange pentru persoane juridice) sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele și programul de funcționare ale acestora sunt aici).
Detalii despre Abonamentul GO 95:
după 6 luni | după 1 an | după 2 ani | după 3 ani | după 4 ani | după 6 ani | după 8 ani |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | 10 | 15 | 20 | 25 | 30 | 35 |
Detalii despre condițiile de utilizare a abonamentelor mobile Orange găsiți pe orange.md/ru/Abonament
Vă informăm că la data de 01.11.2022 abonamentul GO 110 va fi retras din oferta comercială a Orange Moldova dedicată clienților persoane fizice şi juridice, totodată nu va mai putea fi utilizat de aceștia.
În legătură cu aceasta, abonamentul respectiv deținut de clienții persoane fizice şi juridice va fi înlocuit, la prima dată de facturare după 01.11.2022, cu abonamentul TOP 130 din oferta comercială curentă a Orange Moldova.
Această schimbare are ca scop principal reducerea numărului de planuri tarifare diferite, simplificarea și eficientizarea procesului de administrare a portofoliului de abonamente al Orange Moldova și, prin aceasta, îmbunătățirea calității deservirii clienților.
Condițiile noului abonament (inclusiv plata lunară şi minutele şi traficul Internet incluse în abonament) sunt afișate pe pagina http://www.orange.md/abonamente-business, inclusiv în Lista de preţuri Orange Abonament. De remarcat că noul abonament oferă un volum semnificativ mai mare de minute și trafic Internet incluse în abonament. Minutele incluse vor putea fi utilizate, de asemenea, pentru expedierea de SMS, conform coeficienților publicați pe aceeași pagină http://www.orange.md/abonamente-business.
Modificarea în cauză nu se aplică clienților care, până la data intrării în vigoare a modificării, au solicitat transferul la un alt tip de abonament din oferta comercială curentă a Orange Moldova. Pentru clienții care au achitat plata lunară pentru abonamentul respectiv în avans în cadrul programului Recompensa, înlocuirea abonamentului se va produce din următoarea dată de facturare după încheierea perioadei pentru care a fost achitat avansul. Pentru clienții care şi-au suspendat abonamentul, înlocuirea acestuia se va produce din următoarea dată de facturare peste 30 zile după încheierea perioadei de suspendare.
Clienții care nu sunt de acord cu această modificare au dreptul de a rezolvi contractul pentru abonamentul înlocuit, fără penalizări, prin notificare scrisă transmisă către Orange Moldova până la data înlocuirii acestuia cu abonamentul nou. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.
Mai multe detalii pot fi obținute la numărul 777 de la orice număr mobil Orange sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele și programul de funcționare ale acestora sunt aici).
1. Abonamente (plan tarifar) TOP 170, 190, 270, Nelimitat 400 şi Business Nelimitat 600, 1000, 1500, 2000
Trafic Internet din abonament disponibil în Roaming în România, GB =
Plata lunară pentru abonament, fără TVA / (2,5 x 20,1332) x 2
2. Alte abonamente (planuri tarifare)
Vă îndemnăm să consultaţi pct. 8 “Serviciul Roaming” din condiţiile speciale de utilizare a serviciului Orange Abonament, accesibile pe www.orange.md, pentru informaţii suplimentare privind modalitatea de dezactivare şi reactivare a serviciului Roaming sau a serviciului Internet mobil, posibilele întîrzieri în reflectarea consumului serviciilor în Roaming în contul Orange al Clientului şi suspendarea serviciilor, recomandări Clienţilor care locuiesc sau se deplasează în zona de frontieră a Republicii Moldova pentru evitarea utilizării accidentale nedorite a servicului Roaming.
a) Scopul Politicii de utilizare rezonabilă este acela de a detecta și de a preveni utilizarea abuzivă sau anormală a serviciilor Roaming în România, cum ar fi, de exemplu, utilizarea acestor Servicii de către Clienți în alte scopuri decât pentru călătoriile periodice.
În acest scop, pentru fiecare număr sau cartelă SIM Orange Moldova monitorizează şi stabileşte următorii indicatori în mod cumulat şi pentru o perioadă de cel puţin patru luni:
În scopul măsurării consumului la nivel naţional, consumul în Republica Moldova şi consumul în Roaming în alte state decât România se consideră consum la nivel naţional.
Consumul la nivel naţional şi consumul în Roaming în România se măsoară în mod separat pentru următoarele categorii de servicii:
În scopul măsurării prezenţei la nivel naţional, orice zi în care Clientul s-a conectat la rețeaua Orange Moldova sau la o rețea dintr-un alt stat decât România se consideră o zi de prezență la nivel naţional.
Consumul predominant a oricărui serviciu în Roaming în România şi prezența predominantă în Roaming în România a Clientului în timpul perioadei de monitorizare stabilite se consideră ca fiind un indicator al riscului unei utilizări abuzive sau anormale, care nu servește scopului călătoriilor periodice în România.
Printre ceilalți indicatori ai riscului unei utilizări abuzive sau anormale a serviciilor Roaming în România se numără:
b) În cazul în care Orange Moldova constată, pe baza oricărui dintre indicatorii menţionaţi mai sus, riscul unei utilizări abuzive sau anormale a serviciilor Roaming în România de către un anumit Client, Orange Moldova are dreptul:
Noţiunea de „legături stabile” cu Republica Moldova înseamnă prezența Clientului pe teritoriul Republicii Moldova care rezultă dintr-o relație de muncă durabilă și cu normă întreagă, inclusiv în cazul lucrătorilor frontalieri, dintr-o relație contractuală durabilă care implică un grad similar de prezență fizică a unei persoane care desfășoară o activitate independentă, din participarea la programe de studii recurente la zi sau din alte situații, cum sunt cele ale lucrătorilor detașați sau ale pensionarilor, ori de câte ori acestea presupun un nivel asemănător de prezență teritorială.
În absenţa dovezii reședinței obișnuite în Republica Moldova sau a altor legături stabile cu Republica Moldova, care presupun prezența frecventă și substanțială a Clientului pe teritoriul acesteia, ori în absența unei modificări a comportamentului de utilizare al Clientului în termenul stabilit, care să demonstreze un consum sau o prezenţă reală la nivel naţional, Orange Moldova are dreptul:
În cazul în care constată cumparea și utilizarea succesivă în Roaming în România a mai multor numere sau cartele SIM de către același Client, Orange Moldova are dreptul să ia imediat măsurile menţionate mai sus pentru toate numerele sau cartelele SIM deţinute de Client, chiar dacă riscul utilizării abuzive sau anormale a serviciilor Roaming în România a fost constatat, pe baza oricărui dintre indicatorii menţionaţi mai sus, doar pentru o parte din numerele sau cartelele SIM deţinute de respectivul Client.
În cazul în care Orange Moldova constată că un anumit număr de cartele SIM au făcut obiectul revânzării organizate unor persoane care nu își au reședința efectivă în Republica Moldova și nici nu au legături stabile care presupun prezența lor frecventă și semnificativă pe teritoriul acesteia, pentru a permite utilizarea de servicii Roaming în România în alte scopuri decât pentru călătoriile periodice, Orange Moldova poate să ia imediat măsurile menţionate mai sus pentru a preveni utilizarea abuzivă sau anormală a serviciilor Roaming în România.
Măsurile prevăzute mai sus se aplică adiţional măsurilor de prevenire a utilizării abuzive sau cu rea credinţă a serviciilor Orange Moldova, prevăzute de condiţiile contractuale şi/sau ofertele comerciale ale Orange Moldova, inclusiv în cazul în care Clientul folosește serviciile Roaming în România pentru a furniza la rândul său servicii de comunicaţii electronice, constând în, dar fără a se limita la: transferarea în reţeaua Orange Moldova a apelurilor/mesajelor scrise generate în alte reţele, transferarea apelurilor/mesajelor scrise, indiferent de originea lor, către alte reţele, închirierea sau revânzarea serviciilor Orange Moldova către terţi; în cazul în care, în dauna Orange Moldova, Clientul generează trafic artificial în reţeaua Orange Moldova sau către alte reţele; sau în cazul în care Clientul utilizează serviciile Orange Moldova pentru comunicaţii altele decât între utilizatori finali.
1. Clientul este obligat să utilizeze abonamentul cu bună credinţă. Clientul are dreptul de a folosi abonamentul numai pentru uzul propriu şi nu are dreptul de a-l revinde sau utiliza pentru a furniza la rândul său servicii de comunicaţii electronice către terţi, cu sau fără plată, inclusiv de a prelua apeluri/mesaje scrise iniţiate în alte reţele şi direcţiona aceste apeluri/mesaje scrise către alţi clienţi din reţeaua Orange Moldova sau reţele terţe. De asemenea, Clientul va evita folosirea cu rea voinţă sau abuzivă a ofertei, inclusiv (1) cu scopul de a genera trafic cu ajutorul unor sisteme automate, (2) cu scopul de a promova, direct sau indirect, produsele, serviciile sau imaginea oricărei persoane care desfăşoară o activitate economică, religioasă, caritabilă sau politică, (3) cu scopul de a hărţui terţe persoane, (4) cu scop de speculaţie pentru a obţine un folos necuvenit pentru sine sau pentru altul, (5) cu scopul de a transfera (redirecţiona) apelurile/mesajele scrise iniţiate în reţeaua Orange Moldova către alte reţele, (6) cu scopul de a beneficia de servicii cu valoare adăugată (loterii, etc.) oferite în reţele terţe din Republica Moldova sau alte ţări, (6) cu scopul de a genera trafic artificial în reţeaua Orange Moldova sau către alte reţele, în dauna Orange Moldova, (8) pentru a testa echipamente, (9) pentru comunicaţii altele decât între utilizatori finali, (10) cu scopul de a cauza prejudicii de orice natură Orange Moldova sau altor operatori, şi/sau (11) cu orice alte scop ce contravine legislaţiei în vigoare. În cazul abonamentelor ce oferă apeluri naționale nelimitate, prin „folosire abuzivă a abonamentului” se înțelege, de asemenea, printre altele, (i) efectuarea de apeluri naționale nelimitate către mai mult de 200 numere telefonice diferite în cursul unei perioade de facturare, şi/sau (ii) efectuarea, în cursul unei perioade de facturare, de apeluri naționale nelimitate în volum ce depășește de cel puțin două ori volumul apelurilor primite în aceeași perioadă.
2. În cazul în care clientul încalcă prevederile din pct. 1 de mai sus, Orange are dreptul (1) să suspende serviciul, total sau parţial, (2) să rezilieze contractul încheiat cu clientul, total sau parţial, (3) să recupereze daunele cauzate de client, şi/sau (4) să refuze încheierea unui nou contract cu un abonament/opţiune ce oferă apeluri/SMS naţionale nelimitate.
3. Clienţii subscrişi la abonament/opţiune ce oferă SMS naţionale nelimitate pot expedia SMS naţionale nelimitat la cel mult 200 numere telefonice diferite în cursul unei perioade de facturare. SMS naţionale expediate dupa depăşirea acestui volum vor fi taxate la tarif standard conform listei de preţuri Orange Abonament.
cantitate de secunde | ||
---|---|---|
GO 95 | un SMS national | = 30 secunde |
GO 95 | un SMS international | = 4 minute 10 secunde |
GO 95 | un MMS national | = 4 minute |
GO 95 | un MMS international | = 20 minute |
GO 95 | 1 minut International Zona 1 | = 15 minute |
GO 95 | 1 minut International Zona 2 | = 20 minute |
GO 95 | 1 minut International Zona 3 | = 15 minute |
GO 95 | 1 minut International Zona 4 | = 15 minute |
GO 95 | 1 minut International Zona 5 | = 20 minute |
GO 95 | 1 minut International Zona 6 | = 22 minute 14 secunde |
GO 95 | 1 minut International Zona 7 | = 33 minute 20 secunde |
GO 95 | 1 minut International Zona 8 | = 97 minute 20 secunde |
GO 95 | 1 minut Transnistria | = 10 minute |
Top 130 | un SMS national | = 30 secunde |
Top 130 | un SMS international | = 4 minute 10 secunde |
Top 130 | un MMS national | = 4 minute |
Top 130 | un MMS international | = 20 minute |
Top 130 | 1 minut International Zona 1 | = 15 minute |
Top 130 | 1 minut International Zona 2 | = 30 minute |
Top 130 | 1 minut International Zona 3 | = 20 minute |
Top 130 | 1 minut International Zona 4 | = 20 minute |
Top 130 | 1 minut International Zona 5 | = 30 minute |
Top 130 | 1 minut International Zona 6 | = 34 minute 37 secunde |
Top 130 | 1 minut International Zona 7 | = 51 minute 56 secunde |
Top 130 | 1 minut International Zona 8 | = 151 minute 37 secunde |
Top 130 | 1 minut Transnistria | = 10 minute |
Top 170 | un SMS national | = 30 secunde |
Top 170 | un SMS international | = 4 minute 10 secunde |
Top 170 | un MMS national | = 4 minute |
Top 170 | un MMS international | = 20 minute |
Top 170 | 1 minut International Zona 1 | = 15 minute |
Top 170 | 1 minut International Zona 2 | = 30 minute |
Top 170 | 1 minut International Zona 3 | = 20 minute |
Top 170 | 1 minut International Zona 4 | = 20 minute |
Top 170 | 1 minut International Zona 5 | = 30 minute |
Top 170 | 1 minut International Zona 6 | = 44 minute 8 secunde |
Top 170 | 1 minut International Zona 7 | = 66 minute 11 secunde |
Top 170 | 1 minut International Zona 8 | = 193 minute 15 secunde |
Top 170 | 1 minut Transnistria | = 14 minute |
Top 190 | un SMS national | = 30 secunde |
Top 190 | un SMS international | = 4 minute 10 secunde |
Top 190 | un MMS national | = 4 minute |
Top 190 | un MMS international | = 20 minute |
Top 190 | 1 minut International Zona 1 | = 15 minute |
Top 190 | 1 minut International Zona 2 | = 30 minute |
Top 190 | 1 minut International Zona 3 | = 20 minute |
Top 190 | 1 minut International Zona 4 | = 20 minute |
Top 190 | 1 minut International Zona 5 | = 30 minute |
Top 190 | 1 minut International Zona 6 | = 52 minute 38 secunde |
Top 190 | 1 minut International Zona 7 | = 78 minute 57 secunde |
Top 190 | 1 minut International Zona 8 | = 230 minute 32 secunde |
Top 190 | 1 minut Transnistria | = 14 minute |
Top 270 | un SMS national | = 30 secunde |
Top 270 | un SMS international | = 4 minute 10 secunde |
Top 270 | un MMS national | = 4 minute |
Top 270 | un MMS international | = 20 minute |
Top 270 | 1 minut International Zona 1 | = 15 minute |
Top 270 | 1 minut International Zona 2 | = 30 minute |
Top 270 | 1 minut International Zona 3 | = 20 minute |
Top 270 | 1 minut International Zona 4 | = 20 minute |
Top 270 | 1 minut International Zona 5 | = 30 minute |
Top 270 | 1 minut International Zona 6 | = 52 minute 38 secunde |
Top 270 | 1 minut International Zona 7 | = 78 minute 57 secunde |
Top 270 | 1 minut International Zona 8 | = 230 minute 32 secunde |
Top 270 | 1 minut Transnistria | = 14 minute |