Dacă ești client nou Orange sau vrei să-ți iei un număr nou suplimentar, poți alege dacă vrei să folosești serviciile prin cartela SIM sau prin intermediul eSIM. Calitatea serviciilor e identică. În ambele cazuri consultanții din magazine îți vor oferi cartela gratuit.
Dacă ești client existent și ai decis să treci pe Orange eSIM, poți face schimb de SIM în My Orange. În acest caz, asigură-te că dispozitivul este compatibil cu tehnologia eSIM și că accesezi pagina web my.orange.md prin Wi-Fi. Totodată, ai grijă să salvezi datele pe care le păstrai pe SIM, pentru că odată cu transferul, le vei pierde.
Aceasta este o selecție a celor mai bine vândute telefoane compatibile eSIM. Lista este actualizată periodic, dar poate să nu includă toate dispozitivele. Pentru a verifica dacă dispozitivul tău este compatibil eSIM, verifică specificările indicate de producător sau accesează meniul telefonului:
Pentru iOS: Configurări > Conexiune celulară > Adăugați un eSIM
Pentru Android: Setări > Conexiuni > Cartele SIM > Adăugare eSIM
Cartela digitală eSIM este disponibilă împreună cu serviciile Orange, atât pentru persoane fizice, cât și juridice. Poți utiliza eSIM cu următoarele servicii:
Servicii Orange |
la conectare |
schimb de SIM |
Abonament mobil voce |
✓ |
✓ |
Număr mobil PrePay |
- |
✓ |
Internet Acum |
✓ |
✓ |
Serviciul Semnătura Mobilă nu poate fi activat pe eSIM. Dacă ai nevoie de el, îți sugerăm să folosești serviciile Orange cu o cartelă SIM obișnuită.
În primul rând, asigură-te că:
Dacă toate condițiile sunt asigurate, ar trebui să poți activa cartela eSIM cu succes.
În cazul în care întâmpini o eroare necunoscută, te rugăm să contactezi Serviciul Clienți, la numărul 777, pe chat.orange.md sau să vizitezi orice magazin Orange.