Cu serviciul Virtual PBX ai parte de toate funcțiile unei centrale telefonice digitale, fără costuri de întreţinere. Continuă să comunici cu clienții tăi și să le oferi servicii de calitate, iar de restul se ocupă Orange. Noi vom avea grijă ca toate echipamente să funcționeze impecabil.
Fiind găzduit în cloud, serviciul Virtual PBX îți dă posibilitatea să migrezi infrastructura pe care o ai deja în birou sau să integrezi echipamentele tale într-o soluție hibridă. Configurarea și administrarea funcțiilor telefoniei fixe se face simplu, prin intermediul unei interfețe de administrare online. Aceasta este accesibilă de oriunde și oricând, fără a fi necesară deplasarea la sediul unde sunt instalate echipamentele.
Abonamentul
|
Start
|
Go
|
Pro
|
Numărul de linii
|
3
|
5
|
10
|
Plata lunară de abonament
|
270 lei
|
450 lei
|
900 lei
|
Plata per linie adițională
|
90 lei
|
||
Taxa speciala de conectare
|
Gratuit*
|
||
În plus, ai tarife
avantajoase la abonamentul Voce Business
|
|||
Apeluri în reţeaua fixă Orange Moldova
|
Nelimitat
|
||
Apeluri spre alte reţele fixe naţionale
|
0,20 lei/min
|
||
Apeluri spre reţelele mobile naționale
|
0,25 lei/min
|
||
*cu conditia semnarii unui contract pentru o perioada minima de 24 luni.
Dacă vrei mai multe linii sau ai nevoie de ajutor, contactează-ne. Sună la numărul scurt 700, din rețeaua Orange, sau la 022977700 din alte rețele.
Lista oficială de prețuri pentru serviciile de telefonie fixă.
Număr unic de intrare (multiline)
Definirea corespondenței dintre un număr de telefon fix și unul mobil, care pot fi configurate să se comporte ca o singură linie la primirea unui apel.
Meniu vocal interactiv (IVR)
Permite configurarea rapidă, fără costuri sau cunoștințe tehnice avansate și planificarea în calendar a unor scenarii de răspuns interactiv ce direcționează fiecare apel, imediat, către persoana potrivită.
Statistica şi înregistrarea apelurilor
Permite crearea rapoartelor complexe privind istoricul apelurilor, precum şi înregistrarea audio a convorbirilor.
Prezentare identitate
Permite vizualizarea pe ecranul telefonului a numărului care te apelează, dacă apelantul nu și-a restricționat trimiterea identității. În plus, permite și prezentarea identității numărului pe care îl folosești.
Redirecţionare apel
Apelurile primite sunt redirecționate către un alt număr național, de fix sau mobil, cu posibilitatea de a alege modul de transfer.
Integrare CRM şi 1C
Oferă posibilitatea de a integra centrala telefonică IP PBX cu CRM.