Cele mai cautate subiecte
Factură, plăti și consum
Roaming
Abonament
PrePay
Fibră și TV
Factură, plăti și consum
Roaming
Abonament
PrePay
Fibră și TV
Aplicația My Orange
Administrezi numerele mobile online, rapid și intuitiv
Djingo
Asistent virtual pe Orange Chat, disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7
Serviciul Clienți
Ia legătura cu noi și spune-ne cu ce te putem ajuta
Coduri și numere scurte
Poți gestiona contul de sine stătător, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
Magazine Orange
Găsește cel mai apropiat magazin Orange
Adresa și e-mail
Orange Moldova SA,
str. Alba Iulia 75, MD-2071, Chișinău, Moldova
Orange Moldova califică ca fiind apeluri abuzive apelurile repetate, efectuate de acelaşi client, într-o perioadă scurtă de timp sau într-o perioadă lungă de timp, dar în mod regulat, care nu sunt motivate sau care reprezintă o formă de hărţuire psihologică, obiectul căreia este consultantul Serviciului Clienţi Orange (777, 022 977777).
De exemplu, apelurile pot fi considerate abuzive atunci când:
Orange Moldova îşi rezervă dreptul, în baza Condiţiilor generale de utilizare a serviciului Orange Abonament (p.14.3), de a suspenda accesul la opţiunea de a face legătura cu un consultant al Serviciului Clienţi, de la numărul sau numerele Orange al/ale clientului, care efectuează apeluri abuzive.
Accesul poate fi suspendat temporar (pe o perioadă, durata căreia depinde de comportamentul clientului), permanent sau poate fi limitat la doar două conversaţii pe zi.
Autoritatea abilitată cu funcții de protecţie a consumatorilor:
AGENŢIA PENTRU PROTECŢIA CONSUMATORILOR ȘI SUPRAVEGHEREA PIEȚEI
Adresă: mun. Chişinău, str.Vasile Alecsandri 78, MD-2012
Linia directă pentru consumatori: +373-22-74-14-64
Linia verde: 0800 28 0 28 (apel gratuit)
www.consumator.gov.md
E-mail: consumator@apc.gov.md
Examinarea reclamaţiei se efectuează la prezentarea bonului de casă sau a unui alt document care confirmă faptul procurării produsului sau prestării serviciului.