
Numere scurte
*777# Prepay Curs valutar, Buletin meteo, Cinema, etc. 123 Internet mobil / MMS *130# sau 130 Mesageria Vocală 555 Minute de fidelitate la Abonament *200# sau 200
Asistență
+373 22 977 777 de pe orice alt număr
+373 22 977 700 de pe orice alt număr
Dacă ai un mesaj pentru noi, completează forma de mai jos
Suspendarea accesului la serviciul clienți (777, 022 977777) în cazurile apelurilor abuzive
Orange Moldova califică ca fiind apeluri abuzive apelurile repetate, efectuate de acelaşi client, într-o perioadă scurtă de timp sau într-o perioadă lungă de timp, dar în mod regulat, care nu sunt motivate sau care reprezintă o formă de hărţuire psihologică, obiectul căreia este consultantul Serviciului Clienţi Orange (777, 022 977777).
De exemplu, apelurile pot fi considerate abuzive atunci când:
- Clientul deviază de la subiectul, care ţine de serviciile Orange, face tentative de a aborda alte teme/subiecte.
- Clientul sună în repetate rânduri cu aceeaşi întrebare/aceleaşi întrebări, la care a primit anterior răspuns/uri.
- Clientul sună, fiind în stare de ebrietate sau dezechilibru emoțional, şi face tentative de a purta conversaţie, sensul căreia nu poate fi înţeles.
- Clientul propune alt gen de relaţii decât cea de Client – Serviciu Clienţi Orange, ca de exemplu, întâlniri ş.a.
- Clientul agresează verbal, utilizând cuvinte necenzurate sau face tentative de intimidare sau presiune psihologică.
- Clientul sună în repetate rânduri şi tace sau, odată făcută legătura cu consultantul Serviciul Clienţi, el îşi continuă conversaţia cu o persoană sau cu un grup de persoane din anturajul său.
- Copil sau copii sună şi manifestă un comportament, care nu are nici o legătură cu serviciile Orange (râd, strigă, înjură ş.a.).
Orange Moldova îşi rezervă dreptul, în baza Condiţiilor generale de utilizare a serviciului Orange Abonament (p.14.3), de a suspenda accesul la opţiunea de a face legătura cu un consultant al Serviciului Clienţi, de la numărul sau numerele Orange al/ale clientului, care efectuează apeluri abuzive.
Accesul poate fi suspendat temporar (pe o perioadă, durata căreia depinde de comportamentul clientului), permanent sau poate fi limitat la doar două conversaţii pe zi.
Informație pentru consumatori
Autoritatea abilitată cu funcții de protecţie a consumatorilor:
AGENŢIA PENTRU PROTECŢIA CONSUMATORILOR ȘI SUPRAVEGHEREA PIEȚEI
Adresă: mun. Chişinău, str.Vasile Alecsandri 78, MD-2012
Linia directă pentru consumatori: +373-22-74-14-64
Linia verde: 0800 28 0 28 (apel gratuit)
www.consumator.gov.md
E-mail: consumator@apc.gov.md
Examinarea reclamaţiei se efectuează la prezentarea bonului de casă sau a unui alt document care confirmă faptul procurării produsului sau prestării serviciului.