






Dacă ești client nou Orange sau vrei să-ți iei un număr nou suplimentar, poți alege dacă vrei să folosești serviciile prin cartela SIM sau prin intermediul eSIM. Calitatea serviciilor e identică. În ambele cazuri consultanții din magazine îți vor oferi cartela gratuit.
Dacă ești client existent și ai decis să treci pe Orange eSIM, poți face schimb de SIM în My Orange. În acest caz, asigură-te că dispozitivul este compatibil cu tehnologia eSIM și că accesezi pagina web my.orange.md prin Wi-Fi. Totodată, ai grijă să salvezi datele pe care le păstrai pe SIM, pentru că odată cu transferul, le vei pierde.






- iPhone 14
- iPhone 14 Plus
- iPhone 14 Pro
- Phone 14 Pro Max
- iPhone 13
- iPhone 13 Pro
- iPhone 13 Pro Max
- iPhone 13 Mini
- iPhone 12
- iPhone 12 Pro
- iPhone 12 Pro Max
- iPhone 12 Mini
- iPhone SE
- iPhone 11
- iPhone 11 Pro
- iPhone 11 Pro Max
- iPhone XS
- iPhone XS Max
- iPhone XR
- Samsung S23
- Samsung S23 Plus
- Samsung S23 Ultra
- Samsung A54
- Samsung S22
- Samsung S22+
- Samsung S22 Ultra
- Samsung Galaxy S21+ 5G
- Samsung Galaxy S21 Ultra 5G
- Samsung Galaxy Note 20 FE 5g
- Samsung Galaxy Note 20 FE
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- Samsung Galaxy Note 20 5g
- Samsung Note 20+
- Samsung Fold LTE model
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G
- Samsung Galaxy Z Flip 5G
- Samsung Galaxy Z Flip
- Samsung Galaxy S20, (Single SIM Nano-SIM and/or eSIM models)
- Samsung Galaxy s20+ (Single SIM Nano-SIM and/or eSIM models)
- Samsung Galaxy S20 Ultra (Single SIM Nano-SIM and/or eSIM models)
- Samsung Galaxy Z Fold2 5G
- Google Pixel 5a 5G
- Google Pixel 5
- Google Pixel 4a
- Google Pixel 4
- Google Pixel 3 (Limited support)
- Google Pixel 3XL (Limited support)
- Google Pixel 2
- Huawei P40
- Huawei P40 Pro
- Huawei Mate 40 Pro
- Huawei P50
- Huawei P50 Pro
- Oppo Reno 6 Pro
- Sony Xperia 10 III Lite new
- Nuu Mobile X5
- Lenovo Yoga 630
- HP Spectre Folio
- Gemini PDA
- Motorola Razr 2019
- Palm Palm
- One Plus 11
- iPad Pro 12.9‑inch (4th generation)
- iPad Pro 12.9‑inch (3rd generation)
- iPad Pro 11‑inch (2nd generation)
- iPad Pro 11‑inch (1st generation)
- iPad Air (4th generation)
- iPad Air (3rd generation)
- iPad (8th generation)
- iPad (7th generation)
- iPad mini (5th generation)
Aceasta este o selecție a celor mai bine vândute telefoane compatibile eSIM. Lista este actualizată periodic, dar poate să nu includă toate dispozitivele. Pentru a verifica dacă dispozitivul tău este compatibil eSIM, verifică specificările indicate de producător sau accesează meniul telefonului:
Pentru iOS: Configurări > Conexiune celulară > Adăugați un eSIM
Pentru Android: Setări > Conexiuni > Cartele SIM > Adăugare eSIM

Cum obțin un cod QR de activare eSIM?
Dacă ești deja client Abonament sau PrePay și vrei să migrezi de la cartela SIM la eSIM, o poți face fie din My Orange, accesând my.orange.md, secțiunea eSIM, fie în orice magazin Orange.
Care este termenul de valabilitate al unui cod QR de activare?
Serviciile Orange pentru care este disponibilă cartela digitală eSIM
Cartela digitală eSIM este disponibilă împreună cu serviciile Orange, atât pentru persoane fizice, cât și juridice. Poți utiliza eSIM cu următoarele servicii:
Servicii Orange |
la conectare |
schimb de SIM |
Abonament mobil voce |
✓ |
✓ |
Număr mobil PrePay |
- |
✓ |
Internet Acum |
✓ |
✓ |
Serviciul Semnătura Mobilă nu poate fi activat pe eSIM. Dacă ai nevoie de el, îți sugerăm să folosești serviciile Orange cu o cartelă SIM obișnuită.
Cât costă eSIM?
Dacă treci de la SIM la eSIM sau de la un eSIM vechi la un eSIM nou, prețul pentru un cod de activare eSIM este de 20 lei.
Dacă șterg profilul eSIM, îl pot reinstala folosind codul de activare inițial?
Ce fac dacă am pierdut dispozitivul meu cu eSIM?
Câte numere de telefon pot instala pe dispozitivul meu mobil compatibil eSIM?
Ce trebuie să fac dacă nu pot activa eSIM-ul?
În primul rând, asigură-te că:
- Ai un telefon compatibil eSIM;
- Ești conectat la Wi-Fi prin telefon;
- Ai un cod QR nou pe care nu l-ai mai utilizat anterior.
Dacă toate condițiile sunt asigurate, ar trebui să poți activa cartela eSIM cu succes.
În cazul în care întâmpini o eroare necunoscută, te rugăm să contactezi Serviciul Clienți, la numărul 777, pe chat.orange.md sau să vizitezi orice magazin Orange.
Ce trebuie să fac dacă am renunțat la serviciile Orange?
Cum să transfer eSIM-ul existent dacă mi-am luat un telefon nou?
1. Dacă noul telefon este compatibil eSIM, este nevoie să obții un nou cod QR pentru numărul tău, accesând my.orange.md (sectiunea eSIM), de la computerul tău. Deoarece la generarea unui nou cod QR pentru eSIM vei primi o parolă prin SMS, este necesar să ai numărul tău activ pe telefonul vechi. După ce codul QR nou este generat, trebuie să îl scanezi cu telefonul tău care este conectat la o rețea WiFi. În acel moment cartela eSIM devine activă în noul tău telefon, iar în telefonul vechi se va dezactiva automat.
2. Însă dacă ai nevoie de o cartelă SIM fizică sau în telefonul vechi ai dezactivat sau șters cartela eSIM existentă, vino în unul din magazinele Orange.