Apelul și opinia Dvs contează!
De aceea, am lansat noi facilități care tind să facă serviciile oferite de Sun Communications mult mai atractive și functionale și să îmbunătățească procesul de comunicare cu abonații.
Pentru a obține orice informație privind serviciile Sun Communications, apelați la:
Serviciul Clientelă
tel. 022 86 00 00
08:00—22:00, luni—sambata
Suport tehnic 7/7, 24/24
tel. 022 86 00 00
Adresele oficiilor de Deservire a Clientilor:
Chișinău:
Smart Store Botanica
Adresa:
Bd.Dacia 27.
Luni-Sâmbătă 8:00 -20:00;
Duminică 09:00-19:00
Bălți:
str. Ștefan cel Mare 57 (stația Centrala);
09:00—18:00 luni—duminică
tel: 0231 83 000
De asemenea, ne puteți adresa întrebările și sugestiile Dvs prin e-mail: info@suntv.com
Compania Sun Communications există pe piață din 1993. Scopul nostru este de a le oferi abonaților noștri servicii de calitate și suport profesionist. Din start, ne-am bazat activitatea pe profesionalism, dinamism, tehnologii avansate și orientarea spre client, și facem tot posibilul pentru ca aceste valori să ne reprezinte și în continuare.
Respectarea acestor principii, precum și perseverența noastră în a oferi servicii de calitate, au făcut ca istoria dezvoltării companiei Sun Communications să fie, înainte de toate, un șir neîntrerupt de realizări de succes. Eforturile pe care le depune echipa Sun Communications, pentru a promova și menține un standard înalt al calității în activitatea desfășurată, ne-au ajutat să devenim liderul pieței de telecomunicații din Moldova.
Un exemplu elocvent al acestui efort a fost proiectul inițiat în 2001, care a avut drept scop modernizarea rețelei prin înlocuirea cablului existent cu cel pe fibra optică. Rezultatele au fost excepționale, mai ales pentru ca această schimbare ne-a permis să vă oferim servicii de calitate, conform celor mai înalte standarde mondiale.
Astăzi, noi vă oferim posibilitatea de a accesa cele mai calitative servicii de televiziune prin cablu, Internet la viteze înalte (broadband Internet), precum și telefonie fixă.
Sperăm ca serviciile oferite de noi sunt niște soluții utile nu numai pentru necesitățile abonaților noștri, dar și pentru întreaga societate, iar principiul "clientul este întotdeauna pe primul loc" ne stimulează să oferim o gamă diversă de servicii de calitate, menirea cărora este să faciliteze procesul de comunicare în societate.
Se spune că viitorul nu deschide ușa celor ce vin fără trecut! Sun Communications are un trecut, o istorie. O istorie a succeselor, a ambiției de a investi continuu în valori, în potențial uman și tehnologii performante.
Lista de preturi Cahul din 03.07.2018.pdf
Lista de preturi Balti din 03.07.2018.pdf
Lista de preturi Chisinau, Cricova, Codru, Ialoveni din 03.07.2018.pdf
Lista_de_preturi_Telefonie_Fixa_Chisinau_Balti_Cahul_Ialoveni.pdf
REGULAMENT de prestare servicii SUN Communications
Sun_Communications_Certificate.pdf
Regulament_de_prelucrare_a_datelor_cu_caracter_personal.pdf
Parametrii de calitate
Informatie privind parametri de calitate administrativi, semestru I 2019
Informatie privind parametri de calitate tehnici, semestru I 2019
Informatie privind parametri de calitate administrativi, semestru II 2019
Informatie privind parametri de calitate tehnici, semestru II 2019 FTTx
Informatie privind parametri de calitate tehnici, semestru II 2019 DOCSIS
Semestru I
Informatie privind parametri de calitate administrativi
Informatie privind parametri de calitate tehnici, FTTx
Informatie privind parametri de calitate tehnici, DOCSIS
Semestru II
Informatie privind parametri de calitate administrativi
Semestru I
Informatie privind parametri de calitate administrativi
Informatie privind parametri de calitate tehnici, FTTx
Informatie privind parametri de calitate tehnici, DOCSIS
Semestru II
Stimate abonat,
Începând cu 1 ianuarie 2023, înainte de a achita factura pentru serviciile Sun Communications, îţi recomandăm să verifici comisionul aplicat.
În magazinele directe Orange – comision 0%
În magazinele partenere Orange, la achitarea facturilor Sun Communications se percepe comision.
Alți prestatori de servicii de plată pot percepe sau nu un comision, în funcție de modelul de operare ales. Înainte de a achita factura, verifică comisionul aplicat.
Cu stimă,
Echipa Sun Communications
Toamna asta Orange îți aduce oferte super-avantajoase și mai mult din ce îți place. În perioada 10 - 15 septembrie facem actualizări în grila TV, deci fii gata să descoperi mai multe canale în format HD, dar și posturi TV noi.
Peste 70 de posturi în calitate HD
Marea schimbare în grila TV include mult mai multe canale HD, ce îți oferă o calitate superioară a imaginii, mai multă culoare și detalii clare. Astfel, grila completă în variantă actualizată vine cu peste 70 de canale HD şi 1 canal în format 4K.
Astfel:
În plus, cu opțiunea HBO HD ai parte de 5 canale de top în format HD, unde poți viziona cele mai noi filme și seriale, în original, cu subtitrare, filme documentare interesante și desene animate dublate în limba română. Opțiunea poate fi activată cu orice abonament Internet + TV Acasă sau TV Acasă, iar în prima lună privești cele 5 canale HBO și Cinemax absolut gratuit. Mai multe detalii găsești aici.
Pentru că vrem să-ți oferim o selecție din cele mai bune și captivante canale din lume și din regiune, am adăugat în grilă 5 posturi TV noi, care credem că o să-ți placă.
Alte două canale, Моя Планета și Наука 2.0 și-au îmbunătățit semnificativ calitatea semnalului și acum pot fi găsite în grilă în HD cu denumirile Планета HD și, respectiv, Наука HD.
Întreaga grilă de canale TV o găsești aici.
O dată cu introducerea de posturi noi, au intervenit modificări de poziționare a canalelor în grilă.
Pentru a putea vizualiza şi beneficia de toate noutățile şi modificările din grila TV, te rugăm să efectuezi operaţiunea de resetare a canalelor (scanare repetată), la nivelul echipamentelor – Televizor (în cazul conectării prin modul CI) sau decodor TV Box HD .
În cazul conectării prin modul CI, procedura de resetare şi căutare repetată a canalelor TV trebuie realizată din meniul televizorului
MENU (de pe telecomandă) >> Canal >> Reglaj Automat >> Start >> alege Cablu (din coloana Digital) >> Înainte >> Mod de căutare (Complet) >> Înainte/Căutare >> Așteaptă până la finalizarea procesului de căutare (100%) >> OK >> EXIT (de pe telecomandă).
SETTINGS (de pe telecomandă) >> SETARE (OK) >> Acord auto (OK) >> sursa de intrare Cablu >> la Setare cablu DTV alegeți Complet (OK) >> selectează și accesează Start >> așteaptă până la finalizarea procesului de căutare (100%) >> Închidere >> EXIT (de pe telecomandă).
MENU (de pe telecomandă) >> Canal >> Căutare automată >> Parolă “0000” (OK) >> DTV (Selectează ) >> Mod scanare „Căutare completă” (OK) >> Start (OK) >> apare o casetă de dialog „Sunteţi sigur?” (OK) >> așteaptă până la finalizarea procesului de căutare (100%)
Home (de pe telecomandă) >> Setări >> Punerea în funcțiune >> Configurarea inițială >> selectează limba (rom sau rus) >> sari peste setări rețea >> țara (selectează liniuța, e prima de sus) >> descărcare software automate (pornit) >> locație (acasă) >> acord automat (alege digital) >> acord automat (semnal digital) >> cablu tv (altele) >> tip căutare (alege „căutare completă”) >> start
Meniu (de pe telecomandă) Șterge toate setările actuale (confirmă) >> Limba rusă (salvează) >> Selectați tipul de semnal DVB-C (selectează) >> Porniți reglarea automată (confirmă) >> După ce televizorul găsește canale, selectează „Acasă” (confirmă).
Dacă modelul televizorului tău prevede recepția de canale digitale, dar nu există nici un element „DTV MENU”, atunci preselectează o altă țară, Finlanda sau Suedia >> DTV-DTV MENU >> Instalare >> Instalare automată >> OK.
Meniu (de pe telecomandă) >> Setări (ok) >> Setări automate (ok) >> Tipul de căutare („Complet”) >> Începeți căutarea (ok).
„Meniu" (de pe telecomandă) >> Sistem >> Setări >> Canal >> Căutare automată >> Recepție semnal („Cablu") >> mergi la elementul „Setare mod" >> Selectează („Toate canalele") >> Mod de căutare („Complet").
„Meniu” (de pe telecomandă) >> secțiunea „Canale” >> tip de tuner „Cablu” >> fă click pe „Scanare automată” >> Selectează „TV digital” >> începe căutarea canalelor TV.
„Meniu” (de pe telecomandă) >> Configurare >> Instalare >> Selectează „Configurare canal” >> Instalare automată >> Apasă butonul „Start” >> Selectează elementul „Reinstalați canale” >> Selectează o țară: Finlanda, Germania sau Franța >> Apoi, „Cablu” >> Selectează „Setări” >> În setări, setează „Scanare completă” și fă click pe „Finalizare” >> Începe reglarea automată făcând click pe butonul „Start”.
Pentru alte tipuri de televizor, te rugăm să consulţi manualul de utilizare al televizorului tău.
Notă: Meniurile televizoarelor, precum şi butoanele de pe telecomandă pot varia, în funcție de modelele concrete. Îţi recomandăm să consulţi manualul de utilizare al televizorului tău pentru procedura de scanare a listei de canale.
Mai jos puteți găsi instrucțiunile detaliate pentru resetarea receptoarelor.
Pentru început, vă rugăm să găsiţi în listă modelul receptorului dumneavoastră:
Resetarea tunerului D2A AC-N310PD2A
Resetarea tunerului HomeCast C3300 CO
Resetarea tunerului C-1222
Resetarea tunerului HomeCast C3100 CO
Resetarea tunerului KAON B3001HDCO
Resetarea tunerului HC16AAE
Vizionare plăcută!
24.03.2023
Întreprinderea Mixtă “Orange Moldova” S.A. (IDNO 1003600106115 din 18.03.1998) și Societatea cu Răspundere Limitată „Sun Communications” (IDNO 1003600061928 din 08.12.1994) aduc la cunoștința publicului intenția sa de a se reorganiza prin fuziune, prin absorbţia „Sun Communications” S.R.L. de către Î.M. „Orange Moldova” S.A. „Sun Communications” S.R.L. este filiala Î.M. „Orange Moldova” S.A., achiziționată în anul 2016.
Fuziunea are ca scop simplificarea şi raţionalizarea structurii grupului Orange, din care fac parte ambele societăți, gestionarea mai eficientă a resurselor financiare şi activelor lor, reducerea poverii administrative și a cheltuielilor şi sporirea competitivităţii pe piaţă.
Proiectul contractului de fuziune poate fi consultat aici până la data de 31.05.2023.